Feder. Iskočio je feder. Jebote mi smo u pizdincu a ne u kući..
N:Ne bih to uradila! Bezobrazan si!
M:Otkud ja znam to, ti voliš sve, sećaš se?!
Ne prestaju sa svađom. Goran i Bojan gledaju kroz praistorijske prozore, Bojan kupi paučinu sa prozora, a sa njom i paukove. Stići će do bolnice i izvući nas sve odavde. Hvala mu unapred.
Ja:Vidite li dinosauruse kroz te prozore?
Nasmeju se na ovo a meni se digne kosa na glavi kada začujem kako Natalija krešti, a zajedno s njom i Miloš.
Ja:Gde je Ingvild?!
Kažem da bih prekinuo ovu raspravu koja nas sigurno neće izvući iz ovog mesta.
N:I gde je Petra?
Zaustave svađu da bi potražili njih dvoje, ali u tom trenutku Ingvild otvori vrata sobe pa ja ustanem s kreveta.
Ja:Gde si bila?
Ima konopac u rukama. Majko moja.
F:Šta ti je to u rukama?
Fiona je bila toliko tiha da je do sada niko nije primetio. Zamišljena je i stalno u nekom svom svetu, ali sada je glavno Ingvild.
Miloš POV
U ruci u kojoj je držala čvrsti konopac, držala je i telefon. Nešto se desilo.
Ja:Pucaj.
I:Ništa. Saznala sam ko je bio špijun u ekioi i likvidirala je.
Fiona ustaje sa kraja kreveta do zida i prilazi Ingvild.
Ja:Sereš... Nisi...
Smešim se sarkastično i gledam je u oči jer priča meni, i kao da ne primećuje nikog više.
Baca konopac i telefon na pod, te se momentalno začuje glas. Petrin glas.
P:Motrim na Ingvild ali mislim da počinje da sumnja da ti prenosim svašta...
[...] U šoku sedimo na krevetima, svako svakome okrenut leđima, Ingvild se igra konopcem naslonjena na moja leđa.
I:Dosadno mi je.
Duri se kao dete od pet godina iako je pre samo pola sata ubila JOŠ JEDNOG člana ekipe.
H:Ubila si... jednog...
I:Dvoje.
Hugo zabulji iza mene te se ova navali na moja leđa i počne me gurkati napred i vući nazad sebi. Šta sam ja? Vudu lutka?
B:Lea si ti sredila zar ne?
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...