78 deo

194 6 0
                                    

M:Gde svi stanete?
D:Niste videli zadnji deo kuće.
Svi smo međusobno komentarisali svaku Viktorijinu rečenicu. Mislim, nemoguće je da u jednoj "kući" živi više od 10 osoba. To onda znači da je ova kuća ustvari zgrada a uopšte ne izgleda tako...
Ja:Kad si rekla da kuća ima 10 spratova...
V:Pre se videla cela, ali kako se praktično nalazimo u živom blatu, upala je dole. Tako da je osam spratova ispod zemlje, i tamo se nalaze ljudi kojima više nije do života pa ono... Čak mislim da ima i mrtvih.
P:Želim to da vidim.
Ja:Naravno da želiš, tamo ćeš ti spavati kad umreš...
Promrljam za sebe i osetim Hugov pogled. Okrenem se ka njemu i tada shvatim da on jedini ne učestvuje u priči, samo se duri i mršti.
H:Ne gledaj me tako, u sred noći propašću sa sve krevetom kroz pod koliko je kuća stabilna.
Namrštim se na ovo i poželim da odem, ali znam da moram da čekam par dana dok ovaj ne nađe prsten. Ali ga neće naći.
Petra POV
Odvojila sam se od grupe i našla nekakav špajiz, te upalila telefon da bih obavestila Jovanu o svom stanju. Nemam signala...
Svejedno pritisnem dugme za snimanje govorne poruke da bih poslala kada budem imala signala.
Ja:Ne verujem da ćemo se skoro vratiti jer je nestao, kako je Šef napisao u pismu da mu je prsten nestao. Motrim na Ingvild ali mislim da počinje da sumnja da ti prenosim svašta...
Osetim da mi neko steže rame. Ispustim telefon dole bez da pošaljem glasovnu, nemoćna da se okrenem cela, samo okrenem glavu na levo i vidim Ingvild.
I:Baš šteta... A i... Nije tako velika šteta da ne mogu da je sredim.
Hugo POV
Ja:Gde je?
Prodrmam Miloša koji je nevoljno držao ruku na nosu, da bi izbegao ovaj smrad u sobi.
M:Svi ćemo ovde spavati? Kako ću ja da jebem na miru?!
N:To je najveći problem?!
M:Da, Natalija, neću da mi u pola seksa skočiš na kurac!!!
Namršteno sednem na jedan od pet kreveta u sobi i tada ispod "dušeka" osetim da je nešto kvrcnulo.

"Ne zaboravi me" - Završena Место, где живут истории. Откройте их для себя