Vratim se u realnost i shvatim da se Leo povlači gledavši me poraženo, pa sam ja njega pogledao pobedonosno. Osetim snažan udarac po prsima, pa pogled preusmerim na Ingvild koja me je besno gledala.
I:Jesi zadovoljan što sam zbog tebe sjebala još jednog nedužnog dečka?
Ja:Veoma.
Prevrnem očima i uđem u svoju sobu, ali taman što sam hteo da zatvorim vrata začujem njen glas.
I:I zar nisi rekao da budem u ruševini večeras? Kakav izlazak sad?
Osmeh mi se ocrta na licu kada shvatim da me želi isto toliko koliko i ja nju. Pogledam je grizući unutrašnjost obraza i vidim kako me gleda, reklo bi se, željno?
Ja:Hoćeš da ti dam jedan brzinski?
Otvorim vrata svoje sobe mrtav ozbiljan i Ingvild proguta kneglu pogledavši unutra. Bilo bi mi zadovoljstvo da joj pružim to što želi. To... da po drugi put želi sa mnom... Samo se gledamo a ja sam jebeno napaljen... i sve ovo me podseća na to da je nisam razvalio nikada do sada. I dalje mi je tako slatko kako se skuplja oko mene dok klizim u nju... Napaljen sam... Prokleto sam napaljen na samo razmišljanje i gledanje u nju. Slučajno baci pogled na moje trenerke i shvatim da sam se tad još više ukrutio.
Ja:Sad dođi da središ ovo.
Pokažem prstom na izbočinu a Ingvild se zgrozi. Počnem se kretati ka njoj dok sam osećao bol u gaćama, sve me steže.
Čuo sam korake kako se penju uz stepenice i to je nešto što sada nikako nisam želeo. Ingvild pogleda iza mene, tačnije na stepenice da bi videla ko ide. Mogao sam da je povučem prema svojoj sobi, ne znam zašto nisam. Ubrzo smo začuli Natalijin glas i ja sam se unervozio. Postajem besan.
N:Ajde na ručak. Petra je kuvala ovaj put, nisam ja. I prekidam li...?
Ja:Prekidaš.
Žustro odgovorim vraćavši se u svoju sobu, ponovo, samo ovaj put zatvorim vrata. Sad imam samo svoju ruku, ali mi u momentu splasne erekcija. Pa naravno. Pored onakvog dupeta, ko bi hteo da drka?
Moj POV
Siđem s Natalijom dole ne progovarajući nijednu, pa ona odluči da prekine ovu muklu tišinu.
N:Jesi li ti to upravo rekla Milošu da hoćeš da te jebe? Mislim, upravo si ga pozvala na ses i...
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...