Kažem kada čujem da Miloš lupa na vrata i doziva me pa stanem na prozor i bacim celu cigaru kroz isti pa skočim ne krov zgrade pored ovog kluba.
Ja:Nek ide život!
Kretala sam se po zgradama kao bolesna, i hvatala zalete. Moram da odem kući pre nego što me Miloš nađe. Nisam raspoložena za svađu, glava mi jebeno puca. Kod sledeće zgrade je žica, žica za struju. I na krovu te zgrade ima bačenih sedišta ljuljaški za bebe. Da me ne bi udarila struja, iskoristiću to.
Pređem na sledeću zgradu. Sva sreća da su bile blizu, inače bih se pretvorila u palačinku...
Ja:Zapravo ovi otpaci mogu da budu korisni u nekim situacijama.
Nasmešim se te bacim pogled na ostale stvari i smuči mi se kada vidim napunjen kondom.
Ja:Moram da se setim da kažem Nataliji za ovo. Besplatna veštačka oplodnja. Divno.
Miloš POV
Uleteo sam u sobu i video Ognjena kako gleda ka prozoru iznenađeno.
Ja:Ne seri...
Jebote pobegla je kroz prozor... PROZOR!
Dođem do istog i vidim je na krovu pete zgrade odavde kako kači nešto na žice struje. Ako me vidi otići će još brže. Spustiće se niz to sranje i...
Idi u kurac Ingvild. Ne mogu ništa osim da gledam ovo...
Pratio sam svaki njen pokreti i nadao se da neće pasti. Shvatim da se spustila u krošnju drveta bezbedno.
Jebemu... brinem za likušu koja bi htela da me nema. Koja je najverovatnije sad odradila jedan brzinski s ovim debilom ovde... Što me podseti...
Ja:Kako je bilo uzimati nešto moje?
Okrenem se ka bolidu koji me je pogledao cinično a onda ustao sa štrokavog kreveta.
O:Bio je... fantastičan...
Ušmrkne nos a ja stegnem pesnice iznervirano spremajući se da mu razvalim facu.
O:Dok me nije šutnula i pobegla kada je tebe čula.
Ček šta? Zaustavio sam to? Nije je imao? Stigao sam na vreme?
*Sutradan*
Ležim u sobi zamišljen i ne obazirem se na to što mi Hugo konstantno lupa na vrata.
H:Miloše! Otvaraj drtino matora!
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...