90 deo / Kraj prve sezone...

384 7 0
                                    

Srećom, bila mi je okrenuta leđima, mislim da bi svršio u gaće da je bilo drugačije.
I:U drugim situacijama bih te verovatno izbacila kroz prozor, ali pošto ćeš me večeras svejedno pojebati...vreme je da se i ti malo središ za mene.
Upitno je pogledam a onda uperi kažiprst na drugu stranu kreveta gde ugledam crvene gaće...
Ja:Čekaj, to ti treba da obučeš, ne ja... Uostalom ženske su i...
I:Ama prestani da se žališ svejedno ću da ti ih skinem kad stignemo. Brate vidi šta ja nosim!
Okrene se dva puta tako da mogu da vidim brus na njoj, koji je verovatno za dva broja manji, obične crne gaće...crna čipka naravno, a ja izigravam barbiku u crvenim polu tangama! Preko toga je samo navukla duži duks, tako da joj je pokrio pola butina a ja sam ostao da blenem kao tele u šarena vrata.
I:Idemo?
[...] Hodam kao jebana patka... Ove gaće su tako tesne i ne odgovaraju mi...možda bi trebalo da...
U momentu kada napravim veći korak osetim cepanje čipke i...
I:Miloše...nisi valjda...?
Ja:Ma nisam. Ajde teraj napred.
Molim Boga da se nisu iscepale. Izgledalo bi jako čudno ako...
I:Ne okreći se ali Viktorija i David nas prate. Verovatno hoće da vide šta to krijemo ovde. Prsten sam vezala za kamen i kada udjemo u vodu ispustiću ga sa sve kasetom koja je takođe vezana.
Samo klimnem glavom iako je išla ispred mene i nije mogla da me čuje.
Moj POV
Kada stignemo do jezera, svučem duks i ostavim Miloša da gleda za mnom.
Ja:Skidaj se da vidim kako ti stoje gaćice.
Polugola, okrećem se da vidim kako na njemu izgledaju moje gaće koje sam dobila BAŠ OD NJEGA na poklon za rođendan prošle godine. Nikad ih nisam obukla. Naravno on se ne seća da je njegov poklon jer je opšte poznato da momci ništa ne pamte. Ne treba im starost da bi bili senilni. Pogotovo Milošu.
Ja:Šta si... Šta si uradio...?
Izbečim se na pocepanu čipku između njegovih nogu i ostanem u šoku dok je on, doslovno, češao muda.
M:Nisam namerno.
Ja:Svejedno, mogao si da paziš kako hodaš! Vidi šta si uradio!!!
M:Kao da je bitno, svejedno ćemo se skinuti!!!
Vrištao je na mene podjednako kao ja na njega, a onda sam spustila gard i okrenula se, pri čemu bivam bačena u vodu. Brzo zadržim dah i isplivam na površinu, a onda me voda još jednom popljusne po licu kada Miloš skoči u vodu i približi mi se skroz.
M:Sad budi dobra, i pusti mene da vodim.
Skupim usne u ravnu crtu kada se približi mom vratu i ne tako nežno počne da mi obrađuje vrat. Zavučem svoje ruke u njegovu kosu, pa osetim kako me hvata za dupe i podiže na travu šireći mi noge.
M:Pokušaj da ne vrištiš toliko glasno da ovi pozadi mogu da te čuju.
Ja:Briga me.
Čim to izgovorim, njegova glava se nađe u mom međunožju nakon što mi u dva poteza pocepa gaće... Vrisnem i naglo povučem Miloševu mokru plavu kosu nakon čega ga osetim celom težinom na sebi.
M:Spremna?
Ja:Ne!
Još jednom prostenjem kroz vrisak kada naglo i nimalo nežno uđe u mene. Izlazi iz mene i vraća se, tako par puta... Kada oseti da se tresem budem primorana da se okrenem na leđa da bi ušao od pozadi u mene.
Ja:Miloše... požuri... ne mogu još dugo ovako...
Kroz par minuta ponovo počnem da se tresem pa konačno doživim orgazam, dok sam se zadihano okretala da bih videla kako on svršava, par mlazova sperme mi je prsnulo u facu kada je drkao. Fuj. [...] Dok smo se smejali predhodnom iskustvu i pričali o tome kako je ovo bilo najbrže do sada, Miloš se na jednu uozbiljio.
Miloš POV
Ja:Ingvild...moram nešto da ti kažem...
Neodlučno joj se obratim i bivam sateran u ćošak kada podigne obrve i veselo se nasmeje.
I:Aaa ne kvari sad. Vidi, sad mi je totalno okej ovaj odnos s tobom. Nije tako loše kada si na mojoj strani i osećam se kao da si jedina osoba kojoj sada mogu da se poveravam a da me ne osuđuje.
Ovo boli... Činjenica da ću je sada izgubiti zauvek me jebeno povređuje. Ubija.
Ja:Obećaj mi... obećaj mi da nećeš promeniti mišljenje nakon ovoga što imam da ti kažem...
Bled sam u licu, osećam to. Prekrsti noge tako da se namesti u turski sed i skupi obrve.
I:Ne mogu da ti obećam nešto za šta nisam sigurna da mogu da ispunim.
Slegne ramenima... Nema nazad, moram ovo da uradim...
Ja:Ti...ti se meni...
Ponestalo mi je reči, ne znam šta da radim. Vidim da je Ingvild takođe bleda u licu, provalila je ali ja to moram da prevalim preko usana.
Ja:Sviđaš... Već duže od godinu dana...
I:Ne...
Glas joj je hrapav i promukao. Ustaje sa mokre trave a ja je pratim. Guta ogromnu kneglu a ja znam da moram da nastavim.
Ja:Prvo sam mislio da je faza i da će brzo da me prođe, čak sam mislio da je zbog toga što si dobra pička i... Na kraju, kad sam shvatio koliko sam ustvari ljubomoran na svakog lika koji te pogleda, ja... skapirao sam da te volim.
Pošto sam video da i dalje stoji, bez reči, ali nije pobegla, odlučio sam da treba da nastavim da pričam.
I:Znači zato si dobar u zadnje vreme...
Ja:Ingvild, nemoj da...
I:Gubi se!!!
Odjednom je promenila raspoloženje, vrišti na mene sad i prilazi mi unoseći mi se u facu.
Ja:Mrzim te! Mnogo te jebeno mrzim!!!
Viče, i skoro da osećam njenu auru. Da, mrzi me.
Ja:Mrzi me, a ja ću da te volim za nas oboje!
Uzvraćam joj istom merom.
I:Posle mog govora o tome kako mrzim ljubav, kako si se osmelio da mi priznaš Miloše?!!
Gura me od sebe, udara pesnicama po ramenima, a ja je jednim potezom bacam na pod, pa i sam sednem.
I:Reci mi!
Opet vrišti, podižem pogled sa tla da bih video njeno lice kako me besno gleda. Zajapurena je i oči joj sijaju.
Ja:Šta?!
Opet vičem na nju kao i ona na mene.
I:Reci mi da me ne voliš, da se šališ... bilo šta samo nemoj da potvrdiš!
Opet udara na bolnu tačku, i jedna... Jedna suza joj se sliva niz obraz, brzo je briše a ja se pravim da je nisam video.
Ja:Ne mogu...
Zatvaram oči i skupljam pesnice kada čujem travu da šuška. Ustala je.
I:Znaš da ovde sve prestaje onda...
Ušmrkuje nos i bledi... bledi kao sećanje i sve lepo u mom životu... nestaje...

"Ne zaboravi me" - Završena Where stories live. Discover now