14 deo

410 9 0
                                    

Prekrstim ruke preko prsa i zagrizem unutrašnjost obraza.
Ja:Zaboravljaš na moje priznanje. Zaboravljaš šta sam ti rekao onog dana kada sam stigao ovde.
Prekorim ga pogledom. Koliko god on bio zreliji od mene, i koliko god razumnije razmišljao, ne može da mi kvari ovo malo kontakta što imam s Ingvild.
H:Idite upalite ono naše čudo. Dolazimo za par minuta.
Hugo otera ostale tako da ostanemo samo nas dvojica. Ako ne krenemo odmah zakasnićemo na vežbe grupa.
H:Miloše, ne možete ovako. Ona nije kao ostale s kojima si spavao. Ona ne može da se zaljubi u tebe, mrzi te tebra!
Ja:Direktan si i utešan u pičku materinu...
Prokomentarišem njegovu izjavu jer mi ne bude pravo na sve što govori. Iako sam svestan da bi me udavila u kapi vode da može, sinoć se tako nije ponašala. Sinoć sam joj uzeo i prvi poljubac. Sinoć mi se učinilo da mi se dobrovoljno predala.
"Učinilo ti se..."
Javlja se dosadni glas u glavi koji me u momentu podseća na način na koji sam je nagovorio da bude moja zauvek. Tokom našeg prvog puta sam... snimao sam naš seks. Njen prvi put. Njene orgazme i svršavanje. Dozivanje mog imena... To apsolutno niko osim nje i mene. Od tada me je još više zamrzla, ali video sam to kao jedini način da je zadržim uz sebe.
H:Miloše! Slušaš li me?
Ja:A? Ne, ponovi.
Trgnem se iz transa a Hugo ustane i krene ka vratima.
H:PONAVLJAM TI VEĆ TRI PUTA GLUVI SOME!
Izdere se na mene pre nego što otvori vrata, pa pročisti grlo.
H:Ostali su stigli. Pričamo u kolima.
Klimnem glavom i krenem za njim. Ingvild mi uputi jedan od njenih besnih pogleda na šta ne odreagujem, pa vidim krajičkom oka da je nju Leo uhvatio za ruku, besno me pogledao, i odveo nju u prikolicu. Natalija Petra i Bojan odu za njima, a Goran priđe meni i Hugu.
G:Zamolio bih gospodina Petrovića da ne ljubomoriše na tikvu, jer tikvu Ing ne voli.
Proba da se našali, što bi mi izvuklo osmeh da Goran zna za moja osećanja prema Ingvild. Ovako stegnem vilicu da se ne bih nasmejao i prođem pored njega i Huga, pa zauzmem svoje uobičajeno suvozačevo mesto u našoj krntiji...

"Ne zaboravi me" - Završena Where stories live. Discover now