75 deo

203 6 0
                                    

Ja:Kao drugi: Nećemo eksplodirati!!!
M:I kao treće dobili smo društvo.
Pogledam napred, pa mi se smuči kada ugledam zelenu kosu...
Miloš POV
Menstrualne gaćice su stigle. I nadrkane su. Vid obrva, zarasla šuma gora nego na Hugovim nogama.
N:Nas tri ćemo, vi budite Ingvild za svaki slučaj...
Goran ode do kamiona pa otvori vrata i povuče vešticu za noge toliko da pola nje bude napolju. Ako ona išta voli to je spavanje, a to joj je više puta uskraćeno.
G:Ko mrtva je tebra... Ne reaguje.
H:Idem tamo, ti budi Ingvild. Ako bude bilo potrebe neka puca.
Klimnem glavom i odem do Gorana i Ingvild. Usta su joj bila otvorena i mogao sam da čujem kako lagano pućka usnama.
G:To radi i moja baba. Koja ima preko 100 godina, a izgleda kao Rambo.
Nasmejem se na ovo a onda uzmem vazduha da bih mogao da viknem nešto što će je iznervirati i probuditi.
Ja:MENSTRUALNE GAĆEE!
U momentu je ustala i udarila glavom u gornji deo krntije.
Moj POV
Trgne me iz lepog sna Milošev piskavi glas. Najradije bih se sada svađala s njim, ali nemam živaca...
M:Ingvild, imam radosne vesti.
Ja:Kući smo?
Zaigra obrvama.
M:Nešto još bolje.
Ja:Jovanu su usmrtili na putu za Kairo?
M:Mm... mnogo bolje!
Razmišljajući o iznenađenju bacim pogled ka Goranu koji je bio smoren Miloševim igricama, ali je ostao tu da ga ne bih zadavila golim rukama.
Ja:Ne znam, kaži.
M:Ugostiće nas Sektorija.
Nasmeje se široko a mene uhvati nervoza. Daj Miloše, tek sam ustala...
Ja:Ko?
Okrene glavu desno i tada budem svesna da se Natalija i pola ekipe svađaju s nekim. Izađem iz auta i vidim ekipu zelenokosog debila.
Ovo me ne iznenađuje, samim tim delujem sumnjivo ali mi ne pada na pamet da se pravim. Ne moram nikome da se pravdam.

"Ne zaboravi me" - Završena Onde histórias criam vida. Descubra agora