I:Pitala sam nešto.
To što pitaš ne znači da možeš da dobiješ odgovor.
Mislim u sebi iako Jovana cvika na mene ne bi li joj rekla svakog momenta. Znam da bi joj isprva delovalo nemoguće jer se zaista mrzimo, ali uopšte nije komplikovano skontati da sam na snimku smrtno ozbiljan. Još ako sazna da se Natalija palila na nju...
Ingvild uopšte ne deluje iznenađeno što je ova gola ispred mene.
J:Paa ona kamerica koju si tražila da Fiona uzmee...
Ingvild nekontrolisano počinje da se smeje i ja se mrštim.
J:Misliš da ćeš ostati ravnodušna na snimak koji je povezan sa tobom i zbog kog ćeš jako jako jako da se naljutiš?
Gleda u mene pa opet skreće pažnju na Jovanu i prelazi prag zvanično ulazeći u moju kuću.
I:Jovana prvi i poslednji put ti kažem. Daj mi fleš.
Zadnju rečenicu proreži a Jovana uzme svoju haljinu sa poda i iz korseta izvuče USB. Mrtav sam.
Kuja se oblači dok izlazi iz kuće i namigne mi nakon čega joj pružim jedan od svojih besnih pogleda. Čim sredim ovo sa Ingvild trčim da Droljani razbijem glavu. Zašto je uopšte ona ovde?
I:Ajde da saznamo šta mi kriješ.
Zgrabi moj lap-top s garniture i ja se frapiram. Ne mogu. Gotovo je. Gotov sam.
Pali video i ja razmišljam kako da se izvučem iz ovoga.
Ja:Ingvild zašto si došla? Zašto nisi bila iznenađena Jovaninom pojavom? I time što je bila gola?
Postavljam mnoštvo pitanja i skrećem paznju na sebe. Kada vidi da snimak još uvek nije učitan, pusti da se sâm reprodukuje i okrene se ka meni.
I:Znam da si slagao. Ne znam u vezi čega tačno ali sigurna sam da devojka koju voliš nije Jovana. Čak bih možda i poverovala u to da ste se pojebali kad sam stigla i... Ne jebi me Miloše, hoće da te siluje otkad znam za sebe!
Ironija u svemu ovome je što nakon tog snimka neću više ni da te jebem...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
"Ne zaboravi me" - Završena
БоевикPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...