86 deo

185 5 0
                                    

Nastavljam sa pitanjima sve više zalazivši u priču.
Ja:Jednom sam bio u poseti sinu i slučajno na stolu video zabeležen broj. Nisam znao čiji je ali znao sam da će mi trebati.
Ja:Još jedno pitanje...
Taman što otvorim usta, prekine me.
H:Sada zaista žurim, nije da ne želim bolje da te upoznam ali molim te, dođi, navrati do nas kada budeš imala vremena.
Užurbano je odlazio, skoro trčao što dalje od mene. Klimnula sam glavom bez želje da otvorim usta ponovo, jer bih ga verovatno zaustavila ponovo i naterala da mi odgovori na još pitanja.
Preskačem kapiju ponovo i tada shvatam da mi se prsten još uvrk nalazi u ruci. Večeras moram da se rešim ovog sranja, sa sve snimcima i pismom.
Penjem se na tavan sa većim bolom u ruci zbog prstena, otvaram vrata i sednem pored Miloša koji je bio zadubljen u čitanje onog pisma.
Ja:Tu se ne nalazi ništa što ti već nissm rekla.
M:Ko je onaj čovek? Dugo ste pričali, nešto je rekao? Nisi ga ubila za divno čudo.
Ne mogu da mu kažem da mi je rod. Bilo bi previše. Niko to ne zna.
Ja:Nije ništa hteo. Prepričavao mi je šta je onaj glupson pričao njemu.
M:Pružila si mu ruku.
Preseče me pogledom. Šta je sve video?!
Ja:Ne planiram da ti polažem račune.
Drčno mu odgovorim pri čemu pocepa pismo i približi plamenu jednoj od sveća koja je služila kao izvor svetlosti noću. Papir brzo izgori u Miloševim rukama, te me ovaj pogleda sumnjivo.
Ja:Jesam li ti i dalje privlačna?
Vešto promenim temu uz nesiguran izraz lica i zbunim ga fest. Razbijam.
M:Kako to misliš?
Naglo prebledi, pa porumeni, još i pozeleni na kraju. Stavim mu ruku na čelo da vidim ima li temperaturu, da se što pre sklonim od njega, međutim ustane kao poparen. Okej, vređamo se?!
Ja:Nisam znala da sam toliko gadna.
M:Šta izvodiš besne gliste pizda ti materina?!
Ja:Znači istina je...nisam ti više privlačna...
TOTOTO MI DAJ! KONAČNO! Pa čim je on ovoliko dobar sa mnom znači da je bila u pitanju neka caka. Normalno.
M:Ingvild, nije to. Samo si čudna u poslednje vreme i počinjem da mislim da to nije zbog prstena.

"Ne zaboravi me" - Završena Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang