Sedeli su na betonu i pored sebe imali gajbu piva. Približila sam se taman toliko da mogu da čujem o čemu pričaju, ali da me ne primete.
M:Ne znam tebra. Kako to da izgovorim? Šta da joj kažem? "E izvini, nemoj da me odjebeš, volim te" ?
Šta lupa ovaj? Koga vol... Nema teorije...
Primaknem se zidu iza kog nisu mogli da me vide jer je bilo suviše mračno, tako da sam mogla da se opustim.
M:Što je najžešće... kamera na kojoj je snimljeno sve... uništio sam je. Drago mi je što niko neće saznati da sam JA zaljubljen...
Noga mi se oklizne o kamen te isti gurnem u travu kada izgovori zadnju reč. Srce mi silazi u pete i osećam... Osećam da mi kamen pada sa srca... Slobodna sam? Slobodna sam?! Skočim od sreće i vrisnem u isto vreme znajući da su me čuli. Za par trenutaka se nađem ispred Miloša koji je prebledeo, onog lika s kojim je pričao nisam videla. Verovatno je pobegao, ali to sad nije bitno.
M:Otkad si tu? I šta si čula? Šta god da je...
Počeo je da mumla i da se pravi lud, ovo je kraj mog mučenja. Učiniću sve kako bi obrisao moje porno snimke, i spojiću ga s devojkom.
Uhvatim ga za obe ruke te videla kako širi zenice u neverici.
Miloš POV
Šta se koji kurac dešava?! Je li provalila da sam u nju? Ne čekaj, tu je dovoljno dugo tako da je sigurno shvatila... Zašto je onda ovako... srećna? Znači li to da se i ja njoj... sviđam?
I:Uradiću sve da te spojim s njom, života mi! Zauzvrst želim samo da pobrišeš sve snimke na kojima sam ja!
Kurac joj se sviđa, nema pojma o kome se radi. Olakšavajuće, ali i razočarano izvučem svoje ruke iz njenih, i shvatim da je došao onaj momenat u kome moram da joj priznam.
Ja:Ingvild... slušaj...
I:Moraš da mi kažeš ko je to. Idem sebi po pivo a ti sedi tu, sve češ da mi ispričaš detaljno, kako bih mogla da ti pomognem!
Zazvoni mi telefon čim Ingvild uđe u prodavnicu te se javim videvši nepoznat broj.
KAMU SEDANG MEMBACA
"Ne zaboravi me" - Završena
AksiPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...