"Ne zaboravi me" 7 deo

453 10 0
                                    

Glavu sam naslonila na njegov vrat i jezikom počela da ga lickam, a zubima pritiskam tako mu praveći šljive po vratu. Miloš na jednu skloni ruke s mojih i krene da mi dodiruje gole butine. Hvala za šorc, Natalija, sad vidim da vam je ovo od početka bio plan...
M:Jebemu.. Ingvild, prekini!
Slab na ženski rod. Uvek bio. I ne mogu da verujem da ja imam ovaj nagon, a da to želim s njim. Otkad me on pali?! Alo, on! Miloš tupavi!
Ja:Miloše...
Progovorim jedva nakon što mi napipa dupe i on se odazove ispustivši jedno "Mmm?"
Ja:Nevina sam.
Kažem i siđem s njega, pa se okrene ka meni. Pogleda me nekako izgubljeno a zatim mi podigne bradu tako da dobije pogled na moj vrat.
M:Ti si nevina?
Progovori kao da po izgledu vrata može da prepozna da li sam ili nisam devica, a onda se mi približi.
M:Znam koliko te je njih muvalo i spopadalo kada sam došao ovde prvi put. Nemoguće da nisi ni jednom odolela. Ili si čekala mene?
Šmekerski se nasmeje a onda spusti usne na moj vrat i ujede me.
Ja:Baksuze!
Vrisnem i zabijem mu nokte u plavu kosu te me tako izdigne od poda i budem primorana da mu noge obmotam oko struka i istog trenutka me zabije uz zid.
Ja:Lakše to malo pokvarenjaku!
Zakucam mu pesnicu u rame i on mi izdigne moje ruke poviše glave jednom svojom te spojim pogled s njegovim. Bio je besan kao ris. Da može pojeo bi me sad.
M:Uhvatila si me nespremnog. Obično sa sobom nosim lisice. I da ti nije palo na pamet da me opet udariš, je li jasno? Ovaj put ti slušaš šta god da ja kažem.
Odlučno kaže a ja progutam ogromnu kneglu kada mi pusti ruke koje tada obmotam oko njega.
Prebaci mi kosu na jednu desnu stranu a levu stranu vrata počne da gricka, liže i pravi mi ugodu. Spusti mi bretelu od majice te podignem ruku da bi je skroz spustio. Isto uradi i sa drugom i spusti me dole da bi mi skinuo majicu.
Ja:To sam mogla i ja...
M:Začepi. Večeras si cela moja.
Do sada nisam shvatala zašto ga ovakve stvari pale, a sada pale i mene. I to previše.Ja:Nemoj da mi praviš velike šljive, ostaće mi modrice.
Bunim se ja.
M:Ti meni kažeš?
Okrene glavu tako da ga pogledam iz profila i vidim da sam napravila puno ljubičastih tufnica na njemu.
Ja:Miloše, hoćeš li? Proći će me zelja...
Kažem već smoreno a on u jednom potezu skine i majicu i trenerke i bokserice. Te ja skinem grudnjak, onaj Natalijin, skoro, dopičnjak i na kraju svoje gaće.
M:Pih, ja se nadao nekim crnim tangicama...
Prigovara mi a ja mu opalim šamarčinu pa mu se glava okrene na levu stranu, i pogleda me još besnije nego malopre. Jebote... "...da ti nije palo na pamet da me opet udariš..." Gotova sam...
Ja:Miloše, ni slučajno...
Počela sam da hodam unazad i pala na krevet rukama pokrivajući jebene gole sise. Sad me je neopisiv blam uhvatio.
Ja:Miloše, ovo je prvi i poslednji put. Ja sada želim s tobom, sutra ću želeti s nekim drugim, ne možeš da me vežeš za sebe i...
Pre nego što uspem da završim rečenicu, obali me u ležeći položaj i namesti se iznad mene, raširi mi noge i natera me da ih savijem u kolenima, i ne želeći da me zgnječi, pa se rukom pridrži za krevet.
M:Ne znaš koliko volim nevine... One najviše vrište...
Pošto osetim da vlažim, i da nam se polovi dodiruju, naglo zaroni u mene pa ispustim jak vrisak. Izdigne mi ruke poviše glave ne dozvoljavajući mi da radim išta s njima.
Glavu je sa mog vrata premestio na moje grudi, jednu gužvajući u ruci, a sisajući bradavicu na drugoj. Sve je više ubrzavao tempo i jedva sam uspela da se naviknem na veličinu te stvari, svakim sledećim ulazom kao da je dobijao po dva centimetra. Išao je sve dublje i dublje, a mene je sve više i više bolelo. Samo suze što mi nisu krenule.
M:Jebote... od svih koje sam ikad kresnuo... ti definitino najviše vrištiš...
Hteo je da priguši moje stenjanje tako što će da me poljubi, ali ja to nisam mogla da dozvolim. Nisam želela.
Ja:Požuri... svršiću...
Molećljivim glasom mu kažem da bi se odmakao i on još više ubrza tempo zabijavši glavu u moj vrat ponovo. [...]
Otvaram oči umorno i shvatim da ležim na nekome.

"Ne zaboravi me" - Završena Where stories live. Discover now