73 deo

207 5 0
                                    

B:Mmm, kako divno miriše... Podseća me na Božićne kolače koje nam je baka pravila kad smo bili mali.
Pogleda u Gorana kome se ocrta osmeh na licu zbog detinjarija njegovog brata, a Fiona, koja je sedela do njega, ga potapše po ramenu.
F:Ne tuguj, Bojane. Bila je divna žena.
Fiona ga teši, ali se blizancima skida osmeh s lica odmah nakon njene druge rečenice.
G/B:Još uvek je živa...
Kažu u isto vreme pa Fioni bude neprijatno.
I:Vi...
U uglu kombija se pojavi ona crna aura, i svi preusmerimo pažnju na Ingvild dok je Hugo vozio kombi po maloj stazi. Ova aura me davi... Želim da umrem...
I:Pričate o babama i smrdljivim kolačima a završili smo u vukojebini!
Svi smo nervozni zbog toga, zato i pokušavamo da promenimo temu.
B:Bakini kolači nisu smrdljivi.
Usprotivi se Bojan uvređeno i prekrsti ruke preko prsa da bi pokazao koliko je ljut. Petra je sedela sa njom u zadnjem delu kombija, i očigledno bila prestrašena. Mora da je užasno jezivo kad sediš pored ljute Ingvild iz koje samo što ne izađu munje i gromovi...
Moj POV
Osim toga što imam jednu glavobolju, imam i Petru koju treba da smaknem odmah nakon što pređemo granicu.
FLASHBACK
Š:Zvao sam Trevora. Sve grupe su smeštene u različitim delovima države, a vi ćete mi biti najbliže, jer tamo gde idete živi i Viktorija, Trevoreva ekipa, uglavnom upoznali ste ih.
Smrkne mi se pred očima na samu pomisao da ću morati da gledam zelenokosu vešticu i one pederčiće tamo.
Š:Vi izlazite.
Mahne ostalima glavom te se svi pogledamo čudno, a onda se približi meni u slučaju da ima nekog ko prisluškuje.
Š:Neće ti biti baš drago ali... Sanijina mlađa ćerka je Viktorija...
Kraj FLASHBACKA
Nikada to neću prežaliti. Sanije me je ostavila komšinici samo dvadeset dana nakon rođenja, jer, navodno nije mogla da se brine o meni. Možda bi bilo nešto lepo od mene...da sam ostala kod Lejle.

"Ne zaboravi me" - Završena Where stories live. Discover now