Hande ve ben Selin ablanın açık bıraktığı kapıdan içeri girdik. Biz pijamalarımızı giyerken içeri Selin abla geldi.
''Sultan ablayla karşılaştım şimdi misafirlerinizi uğurluyordu. Sizinkileri uyutup gelecekmiş. Ben gelmeden dedikoduya başlamayın dedi.'' Bunun üzerine hepimiz kahkaha attık.
''Annem diye demiyorum ama tam bir deli.''
''Kızlar kahve yapıyorum içer miyiz?'' Hepimizden onay alınca Selin abla mutfağa doğru geçti. O kahveleri hazırlarken bizde yanında duruyorduk.
''Çiçek şu buzdolabının yanında ki dolapta birkaç atıştırmalık var çıkart onları hayatım. Hande sende balkon masasını ayarla istersen. Hava güzel balkonda oturalım.'' Selin ablanın söylediklerini yapmak için Hande balkona geçerken bende dolabı açıp içindekilere baktım.
''Bunlardan hangilerini çıkartayım Selin abla?'' Selin abla bir süre dolabın içine bakıp konuştu.
''Hepsinden çıkart hayatım. Gece uzun olacağa benziyor.'' Dediklerini yapıp hepsini çıkarttım. Atıştırmalıkları tek tek tabağa dizerken kapı çaldı.
''Ben bakarım, Sultan teyze gelmiştir.'' Kapıyı açmaya Hande gitmişti. Kapı açılma sesinden sonra annem, Hande ve Dünya içeri girdi.
''Ay burada bir fıstık varmış.'' Selin abla Dünya'yı kucağına alıp sevmeye başladı.
''Sen niye uyumadın küçük hanım?''
''Ama abla siz buradayken nasıl uyuyayım ben.'' Dudaklarını büzerek konuşan Dünya'nın yanağına bir öpücük kondurdum.
''Laf dinlemeye geldim demiyorda bahane sıralıyor küçük hanım.'' Hande doğru söylüyordu valla.
''Ee annesini kızı işte.'' Annem böbürlenerek konuştu.
''Sultan abla hadi siz balkona geçin bende kahveleri alıp geliyorum.'' Annem onaylayıp Hande'yle beraber balkona geçti.
''Ee küçük hanım sen ne içersin? Süt, meyve suyu?'' Dünya düşünür gibi yapıp yeniden konuştu.
''Imm, çikolatalı süt olur.''
''Çiçek sen kahveleri al geç, ben küçük hanımın çikolatalı sütünü hazırlayıp geliyorum.'' Tamam diyerek kahveleri aldım. Selin ablada bu sırada Dünya'yı tezgâha oturtmuştu.
Balkona geçip kahveleri herkesin önüne bıraktıktan sonra sandalyeme oturdum. Birkaç dakika sonra Dünya ve Selin ablada geldi.
''Hadi bakalım kızlarım anlatın.'' Hande'nin gözleri ufaktan dolarken ona baktım. Ondan onay alınca da annemlere anlatmaya başladım.
Annem anlattıklarımdan sonra hem şaşırmıştı hem de kızmıştı.
''Ali'den böyle bir şeyi beklemiyordum. Konuştun mu sen Çiçeğim kuzeninle?''
''Yok, anne konuşmadım. Direkt Osi'yi saldım üzerine. O da abimlerle gitti konuşmaya.''
''Bende onlarlaydım.'' Hande kısık sesle konuştu.
''Peki, ne oldu orada?''
''Yine aynı şeylere. Hepsinin yüzlerine beni sevmediğini haykırdı. Gözlerinde nefret vardı Sultan teyze. Saf nefret hem de.'' Annem beni yerimden kaldırıp Hande'nin yanına geçti.
''Güzel kızım benim sana üzülme demek istiyorum ama fayda etmez biliyorum.'' Hande usulca başını okşadı.
''Ben bunları hakedecek ne yaptım onu sorguluyorum ama sabahtan beri bulamıyorum. Gerçekten ona hiç bir şey yapmadım. Dün geceye kadar aramız gayet iyiydi. Ne olduysa bu sabah oldu.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE ARASINDA (Tamamlandı) #wattys2021
Teen FictionKadifekale ve Limontepe mahallesine hoşgeldiniz! 💐 Unutmayın burada her şey 'Mahalle Arasında.' 💙