'Hamile.'

8.7K 415 79
                                    

Evde bizimkilerle birlikte doğum günümü kutladıktan sonra babam hepimizi yemeğe çıkarmıştı. Bizimkiler ve Alilerle keyifli bir yemek yedikten sonra hep beraber bize geçmiştik. Ali ve yengem bu gece bizde kalacaklardı. Annem, babam ve yengem yatmak için yanımızdan ayrılırken biz salonda kaldık.

''E ne yapalım?''

''Temmuz kalk kahve yapalım, balkonda oturalım.'' Haziran abimin konuşmasından sonra abimler kalkıp mutfağa geçti.

''Dünya için sıcak çikolata, unutmayın.'' Abimler içeriden tamam diye bağırınca bizde yerimizden kalkıp balkona geçtik. Alişle ben yanyana otururken Dünya karşımızda ki sandalyeye oturdu. Başımı Ali'nin omzuna yaslayıp dışarıya bakmaya başladım. Dünya bir ara yanımızdan kalkıp boyama kitabını alıp geri geldi.

''Boyama mı yapacaksın güzelim?''

''Evet Ali abi.''

''Gel beraber yapalım.'' Ali'nin teklifinden sonra Dünya boyama kitabını masanın ortasına getirmişti. Ali ve bende uygun boyama kalemlerini seçip boyamaya başladık. Bir süre sonra abimler yanımıza gelip bizimle dalga geçmişti ama bu durum uzun sürmemişti. Çünkü onlarda ellerine boyama kalemlerini bize katılmaya karar vermişti.

''Temmuz o kısmı ben boyayacağım, ben. Niye alanımı işgal ediyorsun beyinsiz?''

''Ya çocuk olan ben miyim acabası? Bırakın kitabımı bitirdiniz hep. Babama söyleyeceğim sizi.'' Dünya artık isyan edip kitabını önüne alıp sandalyesinden indi.

''Nereye kız?''

''Odama gidiyorum Hazirancığım gelmek ister misin?'' Küçük hanımın bu hallerine hepimiz güldük.

''Madem davet ediyorsunuz geleyim bari.'' Diyerek sandalyeden kalktı Haziran abim. Dünya'yı kucağına alıp balkondan çıktılar.

''Ee gençler anlatın bakalım, ne alemdesiniz.'' Temmuz abim sorusunu sorup kahvesini içti.

''Bildiğin şeyler işte abi.'' Ali'nin verdiği cevaptan sonra Haziran abim balkona geldi yeniden.

''Uyudu mu Dünya?''

''Uyudu ikiz.'' Haziran abim Temmuz abime cevap verdikten sonra Ali'nin yanına geldi.

''Koçum sen Temmuz'un yanına geç hele.'' Diye Ali'yi kaldırdı sandalyeden ve yanıma oturdu.

''Hayırdır abi benden ayrı oturamadın mı?''

''He Çiçek senden ayrı kalmaya dayanamadım da yanına geldim. Boş yapma gece gece. Selin çıkacak balkona onu bekliyorum.'' Haziran abimin söylediklerini ağzım açık dinledikten sonra Temmuz abime döndüm.

''Bundan sonra en sevdiğim abim sensin.'' Diyerek öpücük attım abime.

''Öyle mi Çiçek Hanım?''

''Tam olarak öyle Haziran Bey.'' Temmuz abim, Haziran abime bakıp gülerken abim birden ayaklandı.

''Neredesiniz kızım sen ya? Kaç saattir bekliyorum burada kıçım dondu, kıçım.'' Abim kiminle konuşuyor diye bakarken Selin ablayı gördüm.

''İnanma Selin abla yalan söylüyor. Daha yeni geldi.'' Az önce söylediklerinin intikamını almak için hemen abimi ispiyonladım. Temmuz abim bu halime gülerken elini uzatıp beşlik çakmamı istedi. Bende elimi uzatıp beşlik çaktım.

''Haziran?'' Diyerek tek kaşını kaldırdı Selin abla.

''Ah ne çimdikliyorsun be!'' Abimin koluna vurdum bir tane.

''Haziran karışma kıza.''

''Yaşa be yenge!'' Selin abla ona yenge dediğimi duyunca birden ağzı açık kaldı. Haziran abime baktığımda o da aynı durumdaydı.

MAHALLE ARASINDA (Tamamlandı) #wattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin