'Nikah.' (Finale son 1)

6.1K 319 940
                                    

Yüzümü çimenlerden kaldırıp gökyüzüne bakmaya başladığımda temiz havayı içime çektim. Güneş yüzüme vururken başımı Toprak'ın omzuna gömdüm.

''Güneş çok mu rahatsız etti?''

''Birazcık.'' Toprak eliyle beni sararken ona daha çok sokuldum. Bir yandan abimlerin nikah hazırlıkları diğer yandan üniversitelerin başlaması derken bir türlü görüşememiştik ne yazık ki. Sonunda bütün işler bittikten sonra soluğu Toprak'ın yanında almıştım. Beraber sahilde kahvaltı yaptıktan sonra çarşıda dolaşmış en sonunda sessiz sakin bir yere gitmek istediğimiz için çiftliğe gelmiştik. Toprak, gelir gelmez örtülerden birini yere serip yastık koymuştu. Çimenlere uzandığımız zaman aldığımız derin ve rahatlatıcı nefesler beni kendime getirmişti.

''Ne düşünüyorsun böyle?''

''Bilmem. Sanırım değişen hayatımı düşünüyorum.''

''Mesela?''

''Hayatımda çok şey değişti bu sene. Uzun zamandır Ali'den uzaktım ve geri geldi. Hoş yine ayrı düştük ama.''

''Geçen konuştuğumuzda nikaha geleceğini söylemişti?''

''Bize de söyledi. Zaten gelmese abim onu parçalardı.''

''Hande ne durumda peki? Hala depresyonda mı?''

''Hiç söyleme. Ali'nin gitmesinden 2 hafta önce bir girdi depresyona hala çıkamadı. Laf aramızda 2 kilo almış. Depresyon sonrası bir de bunun için depresyona girer.'' Toprak, ufak bir kahkaha attığında Dünya'nın merakla yanımıza geldiğini gördüm.

''Hani civcivlerin?''

''Orada oyun oynuyorlar.'' Eliyle işaret ettiği yere baktığım zaman civcivlerin kendi halinde ortalıkta dolandığını gördüm.

''Toprak abi bir şey sorabilir miyim?'' Toprak, Dünya'yı kucağına alıp kafasını salladı.

''Sor tabii?''

''Ben kocaman kız olursam Yalın abi benimle evlenir mi?'' Dünya'nın sorduğu soru beni şaşırtırken Toprak kocaman bir kahkaha atmıştı.

''Bence sen ondan daha iyilerini bulabilirsin güzelim.''

''Ama neden? Yalın abi çok yakışıklı hem evlenince bir sürü oyun oynayabilirim onunla.''

''Sen büyüyünce o yaşlı olacak ama sen yaşlı biriyle evlenmek ister misin?'' Dünya, dudaklarını büzüp bir süre düşündükten sonra kafasını iki yana salladı.

''O zaman birazcık çirkin mi olur?'' Toprak, kafasını sallayınca Dünya kollarını birleştirdi.

''Tamam o zaman vazgeçtim. Ama siz Yalın abiye bir şey demeyin üzülür sonra.''

''Merak etme, aramızda.'' Dünya, gülümseyip başını Toprak'ın omzuna yasladı.

''Karnın acıktı mı? Hazırlayayım mı sana bir şeyler?'' Dünya bana bakınca kafamı salladım.

''Olur.'' İkisi birlikte ayağa kalkıp eve doğru ilerledikten sonra ben yeniden uzandım. Az önce olanlar yeniden aklıma gelince kendi kendime güldüm. Uzandığım yerde telefonum titreyince telefonu açtım.

''Efendim abi?''

''Neredesin güzelim?''

''Toprak'la birlikte onların çiftliğindeyiz. Hayırdır bir şey mi oldu?''

''Yok yok olmadı. Akşam birlikte bir yerlere gidelim mi?''

''Olur gideriz. Haziran abim gelecek mi?''

MAHALLE ARASINDA (Tamamlandı) #wattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin