Dün gece geç vakitlere kadar Selçuk abilerde oturduğumuz için eve gelmemiz ve uyumamız sabahı bulmuştu. O yüzden Toprak'la akşama doğru görüşmeye karar vermiştik. Öğlene doğru uyanıp kahvaltı işini hallettikten sonra annemle beraber salonda oturmuş bir şeyler izlemeye başlamıştık. Dünya orta sehpaya koyduğu boyama kitaplarıyla oynarken canım sıkıldığı için onun yanına oturdum.
''Beraber boyayalım mı?''
''Olur. Ama sen bu sayfayı boya.'' Dünya'nın gösterdiği sayfayı elime aldığım kalemlerle birlikte boyarken kapı çaldı.
''Siz boyamanıza bakın ben açarım kapıyı.'' Annem kapıyı açmaya giderken gözüm salonun girişine kaydı. İçeriye Hande, teyzem ve Emine abla girince ayağa kalktım.
''Anam, sizi de özlemek bir türlü nasip olmuyor ha.'' Emine abla ve teyzem dediğime gülerken Hande gözlerini devirdi. Onlar koltuğa otururken Hande yanımıza, yere oturdu.
''N'apıyorsunuz kız?''
''Halay çekiyoruz gelecek misin?''
''Halay başı olursam gelirim.''
''Bak birde dalga geçiyor.''
''İlk sen başlattın Çiçeeem.'' Hande'yle birbirimize bakıp güldükten sonra Dünya'nın boyama kitabını beraber boyamaya başladık.
''Emine abla ben birazcık bebeği sevebilir miyim?''
''Tabi sevebilirsin güzelim. Gel beraber sevelim.'' Dünya, yanımızdan kalkıp koltuğa oturdu. Emine ablayla ikisi Leyla'yı severken annemlerde mutfağa geçmişti.
''Fındığım nerede kız?''
''Sabah gitti onlar.''
''Niye?''
''Dedemi bilmiyor musun sanki. Bağından bahçesinden ayrı kalamaz o.''
''Ay ne bileyim bu sefer biraz kalırlar dedim.''
''Yok anam kalamadılar. Sabah ezan vaktinde babam aldı götürdü otogara.''
''Anladım. Sen ne yapacaksın bugün?''
''Toprak'la buluşacağız.''
''Ne zaman?''
''Bilmiyorum da yarım saate falan buluşuruz herhalde. Sizde gelsenize Ali'yle?''
''Yok be ayıp olur şimdi.''
''Toprak'a mı?''
''He.''
''Manyak mısın be? Ara Ali'yi gelsin bize. Hatta yengemi de alsın.''
''İyi o zaman arıyorum ben.'' Hande, benim odama geçince sehpada ki kitapları ve kalemleri topladım.
''Dünya, bunları odana koyuyorum tamam mı?''
''Tamam abla.'' Dünya'nın eşyalarını odasına bıraktıktan sonra odama geçtim. Hande, yatağımda oturmuş hala telefonda konuşurken dolabımın önüne geçip giyecek bir şeyler baktım. Gözüme kestirdiğim kıyafetleri çıkarttıktan sonra Toprak'a Ali ve Hande'nin gelmesinde bir sakınca olup olmadığına dair mesaj attım. Kısa süre sonra olumlu mesaj gelince gülümseyip Hande'ye gösterdim.
''Geliyor Ali.''
''Tamam, Toprak'ta birazdan gelir.'' İkimizde yatağımın üzerinde yatarken birden odamın kapısı açıldı. Gelene baktığımızda Ali olduğunu gördük.
''Aha yarim gelmiş.'' Hande, hemen Ali'nin yanına giderken ben istifimi bozmadan uzanmaya devam ettim. İkisi ayakta konuşmaya devam ederken Ali yanıma gelip yanağımdan öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE ARASINDA (Tamamlandı) #wattys2021
Novela JuvenilKadifekale ve Limontepe mahallesine hoşgeldiniz! 💐 Unutmayın burada her şey 'Mahalle Arasında.' 💙