'Dünya'

14.6K 715 243
                                    

Sabah çalan alarm sesiyle birlikte uyanıp kendimi banyoya attım. Rutin bütün işlerimi hallederken annemin hala odaya dalmaması şaşırtıcı bir detaydı. Odamda dönüp bütün işlerimi hallettikten sonra mutfağa geçtiğimde ortada ne hazırlanmış bir kahvaltı ne de annem vardı.

Salon duvarına asılı olan saate gözüm kaydığında uyanmam gereken saatten bir saat önce uyandığımı fark ettim. Alarmımın saatiyle oynamadığıma emin olduğum için bu işi yapanın kim olduğunu bulmam zor da olmadı.

Çünkü bu boku yese yese Haziran abim yerdi. Bir anda kendimi ikizlerin odasının içinde buldum. Temmuz abim masum masum uyurken Haziran abim adeta yatakla savaşıyor gibi bir haldeydi. Yatağın bu haline acıyıp bir anda Haziran abimin üstüne atladım. İlk başta ne oluğunu anlayamayan Haziran abim ondan beklenmeyecek tizlikte bir çığlıkla ayaklanırken bende son anda boynuna atladım.

"N'apıyorsun lan sen manyak!''

''Asıl sen n'apıyorsun beyinsiz. Beynini annemin karnındayken abime mi emanet ettin ama geri almayı mı unuttun? Alarmımla oynamak ne demek!'' Bir yandan cırlayıp bir yandan da abimin kafasına vuruyordum.

''Ha sen onu diyorsun.'' Diye saçma sapan bir cümle kurdu. Bu cümle beni daha çok sinirlendirirken bu sefer abimin saçını çektim.

''Derhal yere güvenli iniş yapmamı sağla Haziran Uslu. Ve mümkünse kendi kendinin ağzına sıç yoksa ben seni beter edeceğim.'' Tek kaşını kaldırarak beni dinleyen abim nihayet konuşmaya karar verdi.

''Ben senin abinim Çiçek!''

''Abim olduğunu biliyorsan benim de senin kardeşin olduğumu biliyorsundur!'' Temmuz abim gürültümüze daha fazla katlanamamış olacak ki başının altında ki yastığı bize fırlattı. Şanslıydım ki yastık ben yerine Haziran abime gelmişti.

"Lan sabah sabah siz hayırdır böyle? Abili kardeşli bana mı oynuyorsunuz?" Diye bağırmaya başladı Haziran abim. Annem ve babamda gürültümüze uyanmış olacaklar ki yanımıza gelmişlerdi ama Haziran abim hala geldiklerini fark etmemişti.

Babam çizgili pijamalarının içinde acayip bir şekilde dururken annem yüzüne sürdüğü garip yeşil maskesiyle etrafı süzüp olan biteni anlamaya çalışıyordu.

En sonunda ikisinden biri konuşmaya tenezzül etmişti. "Ne halt ettiğinizi sanıyorsunuz siz sabahın köründe?" Diye konuştu annem.

Haziran abim annemin sesini aniden duyunca irkilip arkasına dönmüştü ve bu sefer annemin yüzünde ki maskeyi görüp yine saçma sapan tepkiler vermişti.

"Siktir o ne lan!" Annem abimin tepkisinden sonra ayağında ki terliği çıkartıp hazır ola geçti.

"Evladım senin ağzından çıkanı belli ki kulağın duymuyor ama benimki gayet iyi duyuyor. Vallahi yaşınıza başınıza bakmam fırlatırım terliği."

...

Annemin Haziran abimi, Haziran abimin beni ve Temmuz abimin de ikimizi birden tehdit etmesiyle olay bir şekilde tatlıya başlanmıştı. Şimdi hepimiz maaile kahvaltı masasında oturmuş kahvaltımızı yapıyorduk.

Bir anda masada titreyen telefon kızların beni almaya geldiğinin habercisiydi. Son lokmamı da yiyip masadan kalktım.

"Nereye kız Çilli?" Diye saçma sapan bir soru sordu Haziran abim.

"Çilli senin anandır. Ayrıca sabahın bu saatinde nereye gidebilirim abi?" Diye cevap verdim. Ama vermez olaydım. Popoma annemin 37 numara terliğini yemiştim.

"Kız o ne demek öyle anandır falan. Ali bak ben sana dedim bu kız hiç olmadı, hiç!" İsyan eden annemin sinirlerimi yatıştırmak için gidip yanaklarına öpücüklerimi kondurdum. Ardından babam ve ikizleri de öpüp kapıdan dışarı çıktım.

MAHALLE ARASINDA (Tamamlandı) #wattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin