'Tatil.'

4.3K 335 45
                                    

''Hande, o ayağını ağzıma sokmasan mı artık?'' Hande'yi ayağımla ne kadar dürtsem de bir türlü uyanmıyordu.

''Bu kızın uykusu öyle ağır ki kulağının dibinde top patlatsan duymaz.''

''Görümcem hakkında doğru konuşun vallahi sizi ispiyonlarım.'' Emine abla, Selçuk abi ve beni tehdit edince mecburen sustuk.

''Selçuk, ayaklarım çok ağrıdı biraz kenara çeksen olur mu?'' 

''Tamamdır güzelim, bekle.'' Selçuk abi arabayı sağa çektikten sonra inip Emine ablanın dışarı çıkmasına yardım etti. Bende arabadan inip yanlarına geçtim.

"Daha ne kadar yolumuz kaldı Selçuk abi?"

"Geldik sayılır güzelim az kaldı." Kendi aramızda konuşurken Emine abla ayaklarını uzatmak için arkaya geçince ön tarafa ben geçtim. Araba yeniden yola koyulunca Selçuk abinin dediği gibi kısa bir süre sonra varmıştık. Büyük bahçeli bir evin önüne arabayı parkettikten sonra hep beraber arabadan indik.

"Babamlar gelmemiş mi daha?"

"Dur ben arayayım onları." Selçuk abi yanımızdan uzaklaşırken Emine abla daha fazla ayakta kalamadığı için arabanın kapısını açıp içeri oturdu. 

''Allah'ım şuraların güzelliğine bak!''

''Hemen denize gidip yüzmek istiyorum. Çiçeeem yerleştikten sonra hemen denize gidelim mi?''

''Gidelim valla. Yorgunluktan ölene kadar yüzmek istiyorum.'' Hande, bana elini uzatınca beşlik çakıp arabaya yaslandım.

''Bizimkiler markete uğramış iki dakikaya geliyorlar.'' 

''O zaman bagajdan çantaları indirelim.'' Hande'nin konuşmasından sonra bagajı açıp içinden valizleri çıkarttık. Valizleri teker teker kapının önüne koyduğumuz zaman bizimkilerin geldiğini gördük. Selçuk abi, babamlardan anahtarları aldıktan sonra evin kapısını açtı. Çıkan valizlerin hepsini evin içine taşıdığımız zaman geriye sadece yerleşmek kalmıştı.

''Şimdi odalara nasıl yerleşeceğiz baba?''

''Siz gençler alt kattaki odalara yerleşin oğlum. Biz üst kata yerleşelim. Olur mu Soner?''

''Olur olur. Çocuklar kendilerine oda seçsinler yerleşsinler hemen. Sonrada yemek yiyelim.'' Babamların konuşmasından sonra hepimiz teker teker odalara baktık. Balkonlu olan odayı Hande'yle ben alırken abimlerde yanımızda ki odayı seçti. Selçuk abi ve Emine ablada kalan boş odaya yerleşince oda sorununu halletmiş olduk.

''Hande, gel hemen valizleri boşaltıp yerleştirelim.''

''Geldim Çiçeeem.'' Valizleri açıp kıyafetleri yatağın üstüne koyduktan sonra dolaba uygun şekilde yerleştirmeye başladık.

''Aha yarim arıyor. Ben konuşup geliyorum.''

''Tamam, selam söyle kuzenime.'' Hande, balkona geçerken ben dolap yerleştirme işine devam ettim. Her şey tamamlandıktan sonra elime aldığım mayo ve şortla birlikte banyoya geçtim. Mayomu giyip altıma şortumu giydikten sonra saçımı tepeden sıkıca topladım. Odada daha fazla işim kalmadığı için Emine ablanın odasının önüne geldim.

''Emine abla, müsait misiniz?''

''Müsaitiz güzelim, gel.''

''Yardıma geldim.''

''Sağ ol birtanem.'' Emine ablanın çıkarttığı kıyafetleri Selçuk abiyle beraber dolaba yerleştirdik. 

''Selçuk abi yemekten sonra denize gidelim diyoruz Hande'yle. Sizde gelir misiniz?'' Selçuk abi bana cevap vermeden Emine ablaya dönünce verecekleri cevapları bekledim.

MAHALLE ARASINDA (Tamamlandı) #wattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin