'Randevu.'

4.5K 355 826
                                    

Sabahtan beri dolabımın önünde bağdaş kurmuş otururken hala giyecek bir şey seçememiştim. Allah'tan kıyafet seçme işinin uzun süreceğini bildiğimden banyo işini uyanır uyanmaz yapıp son dakikaya bırakmamıştım.

''Ben geldim!'' Odamın kapısı açılıp içeri Hande girince derin bir nefes aldım.

''Seni gördüğüme bu kadar sevineceğimi hiç düşünmemiştim. Hoş geldin böceeem.'' Hande kahkaha atıp yanıma oturdu.

''Seçemedin mi hala bir şey?''

''Yok valla seçemedim.''

''Toprak, kaçta alacak seni?''

''20.30 diye anlaştık.''

''Banyo işini hallettin mi peki?''

''Evet.''

''Tamam o zaman kalk bize gidelim. Senin elbiselerden iş çıkmaz bize.''

''Gidelim gitmesine ama anneme ne diyeceğim ben?''

''Teyzeme işin doğrusunu anlatırız o sizinkilere söyleyecek bir şey bulur.'' Hande'yle beraber salona gittiğimizde annem ve babamın Dünya'yla çizgi film izlediğini gördüm.

''Annem, bir gelsene?'' Annem ayağa kalkıp bizimle mutfağa geldi.

''Dökülün bakalım kızlar.''

''Anne beni bu akşam idare edebilir misin?''

''Neden?''

''Toprak'ı yemeğe davet ettim.'' Annem bir an şaşırsa da hemen kendini topladı.

''Nerede yenecek bu yemek?''

''Bilmiyorum, onu Toprak ayarlayacak.''

''Peki, nasıl bir yemek bu?''

''Arkadaşça bir yemek.'' Anneme yalan söylemekten nefret etsem de şu an için en doğru bu şekilde söylemekti. Hem yalanda sayılmazdı aslında. Sonuçta arkadaştık.

''Akşam Hande'lerde kalırsın, ben babanlara söylerim bir şeyler. Yalnız geç kalmak yok teyzeni arayıp soracağım kaçta geldiğini.'' Annemin yanağını kocaman öptükten sonra kafamı salladım.

''Gel odana gidelim diğer eşyaları alıp çıkarız hemen.'' Hande'yle odama gidip takılarımı ve ayakkabımı aldıktan sonra evden çıktık.

''Hande, koşturmasana be. Vallahi yapışacağım şimdi yere.''

''Uyuşukluk etme hızlı ol sende. Şunun şurasında birkaç saatimiz kaldı.'' Hande'ye göz devirip yürümeye devam ettim. Beraber eve geldiğimizde teyzemi öptükten sonra hemen odaya geçtik. Hande dolabın önünde elbise seçerken bir tanesini çıkartıp üstüme tuttu.

''Bak bu sana çok güzel olur. Akşam bunu giy.'' Kıyafete baktığım zaman siyah omuzları açık bir elbise olduğunu gördüm.

''O zaman akşam bunu giyiyorum.''

''Aynen aynen bu iyidir. Saçınıda fönledik mi senden güzeli yok.''

''E hadi başlayalım o zaman.'' Koltuğa oturup Hande'nin saçımı ve makyajımı yapmasını bekledim. Elini attığı her yeri ustalıkla güzelleştirdikten sonra sandalyemi aynaya doğru çevirdi.

''Nasıl olmuş?''

''Çok güzel valla ellerine sağlık.''

''Rica ederim Çiçeeem. Hadi gel saçını makyajını bozmadan elbiseni giydirelim.'' Hande'nin yardımıyla elbisemi giydikten sonra aynadan bir kez daha baktım kendime.

''Bak ben sana dedim bu hazırlanma işleri uzun sürüyor diye. Aha yarım saatten az kalmış Toprak'ın gelmesine.'' Vaktin daraldığını duyunca elim ayağıma dolanırken Hande ellerimden tuttum.

MAHALLE ARASINDA (Tamamlandı) #wattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin