'Ben sağır, ben kör.'

8.8K 552 66
                                    

Dünya'nın bu gece müşahede altında kalacağını öğrendiğimiz de babam ve annem bizi zorla eve göndermişti. Fatih ve Bulut Haziran abimin bakışlarından dolayı çok uzun süre yanımızda kalamamışlardı. Eve vardığımız da güneş doğmak üzereydi. Yorgunluktan ölsem bile yat kalk yapmak istemediğim için uyumamayı tercih etmiştim. Ki bu kararı veren tek ben değildim. 

''Çiçeğim sen salonda biraz uzan ben kahvaltı hazırlayayım olur mu?'' Temmuz abimi onayladıktan sonra salonda televizyonun karşısında uzanmaya başladım.

'Haziran abim yattı mı abi?''

''Evet abicim uyudu o. Bugün dersi yokmuş dinlenir biraz. Hadi gel sende kahvaltı hazır.'' Abimin çağırmasıyla birlikte mutfağa geçtim.

''Keşke sadece tost yapsaydın abi ya niye bu kadar uğraştın.'' Abim yanıma gelip yanağımdan öptü.

''Hadi yap kahvaltını.'' Beraber kahvaltı yaparken Haziran abim yanımıza geldi.

''Sen uyumadın mı Haziran?''

''Uyuyamadım ki. Başım çatlayacak gibi şimdi de boğazım ağrıyor. Kesin hasta oluyorum.''

''Aha boku yedik.'' Tepkimden sonra Temmuz abim gülse de Haziran abim göz devirmişti.

''Dur sen onu birazdan yiyeceksin bekle şu ilacımı içeyim.'' 

''Hayırdır abi?'' Temmuz abim sinsi sinsi gülerken Haziran abim hala ters ters bakıyordu.

"Asıl sana hayırdır Çiçeğim? Ne bu Bulut meselesi?" Kaçmak istediğim konu laps diye önüme gelmişti.

"Bulut mevzusu derken abiciğim?"

"Siz diyorum ne iş diyorum aranızda ne var diyorum?"

"Bizim aramız mı varmış abi?"

"Çiçek hastayım zaten uğraştırma beni abim." Daha önce hiç böyle bir durum yaşamadığım için neyi nasıl anlatmam gerektiğini hiç bilmiyordum.

''Abi ne diyeyim şimdi ben sana?'' Sesimin titremesi Haziran abimi üzmüş gibiydi. Bir anda sağ tarafıma Haziran abim sol tarafıma da Temmuz abim oturdu.

''Sen ne ara bu kadar büyüdün Çiçek? Daha dün annem ve babam seni getirmişti bu eve. Böyle minicik dünya güzeli bir bebektin. Biz seni sevmeye kıyamıyorduk. Sen ne ara aşık olacak yaşa geldin?''

''Ya demek sevmeye kıyamıyordun. O yüzden mi beni komşuya götürüp vermeyi teklif ettin. Neymiş efendim 'Biz sadece kendimize bakabiliyoruz. Bu bize fazla geldi sizde yoksa alın bunu.' Bunu diyen kimdi ya?''

''Onu karıştırma şimdi.'' Haziran abimin somurtmasına Temmuz abimle kahkaha attık.

''Üzülme tamam mı? Kimseyi seni üzmesine izin verecek kadar sevme. Tamam mı küçük kızım?'' Haziran abimin sevgi pıtırcığı hallerini her zaman sevmişimdir.

''Sen merak etme abim.'' Temmuz abimin bana sarılmasıyla birlikte Haziran abimde bize yanaştı. Tam sarılacağı an yüzümüze doğru hapşırmasıyla ne yapacağımızı şaşırdık.

''Yarabbi şükür.'' Elime aldığım ilk peçete yüzümü sildim.

''Sıç ikiz utanma sakın.''

''Hasta bir adamım ben üstüme gelmeyin.'' Haziran abimin lafını bölen çalan telefonumdu. Salona gidip aldığımda arayanın babam olduğunu gördüm.

''Efendim babam?''

''Uyandın mı güzel kızım?''

''Hiç uyumadık ki baba. Temmuz abim kahvaltı hazırladı onu yiyorduk şimdi.''

MAHALLE ARASINDA (Tamamlandı) #wattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin