'Bulut meselesi.'

9K 543 39
                                    

''Öff, ne gündü be.'' Temmuz abim haklıydı. Aşırı derecede yorgun bir gece geçirmiştik. Saat gece yarısını gösterirken büyükler çoktan yatağına geçmişti. Salonda sadece Haziran abim, Temmuz abim, Dünya ve ben kalmıştım. Dünya, Temmuz abimin kucağında uyuklarken ben de Haziran abimin dizine uzanmıştım.

''İkiz, ne yapacaksın Ali meselesini?'' Bunu bende merak ediyordum açıkçası.

''Bilmiyorum. Her kötü anında bize sırtını çevirmeyeceğine emin olmadan eskisi gibi olmaz. Biz aileyiz kötü zamanlar birbirimizin yanında oluruz. Ali Bey gibi 'kimseyi yanımda istemiyorum, beni yalnız bırakın' havalarına girilmez. Eğer söz verirse bakarız bir şeylere.''

''Akşam bizden çıkıp Hande'nin yanına gitti biliyorsunuz değil mi?'' Diyerek konuya bu sefer ben dahil oldum.

''Dua etsin de Selçuk onu yakalamasın. Vallahi kimse onun elinden alamaz Ali'yi.''

''Haziran doğru söylüyor. Hele şimdi bir de düğün arefesinde gerginlik zaten tavan yapmış Ali'yi ikiye ayırır.''

''Abi, Dünya uyumuş götürsene odasına.'' Temmuz abim kafasını Dünya'ya çevirince gerçektende uyuduğunu görüp ayağa kalktı.

''Temmuz hele yanaş öpeyim bir kere. Bugün Ali'nin yüzünden doğru düzgün ilgilenemedim prensesimle.'' Temmuz abim, Haziran abimin dediğini yapıp Dünya'yı öpmesine izin verdi.

''Çiçeğim sen de ben gelene kadar bi kahve yapsanda balkonda otursak?'' Temmuz abimin isteğinden sonra ikiletmeden mutfağa geçtim. Ben kahveleri pişirirken Haziran abim mutfağa geldi.

''Çiçeğim bugün aldığımız eklerden kaldı mı?''

''Dolapta abi.'' Haziran abim dolaptan ekleri alıp tabağa koydu.

''Oldu mu kahveler?''

''Oldu abi oldu, tepsiyi alıp geliyorum.'' Abim önce giderken bende arkasından balkona doğru geçtim. Temmuz abim çoktan oturmuş elinde ki polarla bizi bekliyordu. Ben kahveleri herkesin önüne bırakırken Haziran abimde poları üstüme örttü.

''Çiçeğim yarın senin okulun yok mu? Niye hala ayaktasın?''

"Var abi ama ilk dersler Sami hocaya. E o da bu hafta izinliymiş. Geç giderim yani anlayacağın."

"Sen yine de çok geç yatma abicim."

"Birazdan yatarım zaten abi çok durmam." Abimler kendi aralarında konuşurken bende elimdeki kahveyle ilgileniyodum.

''Dünya mı o ağlayan?'' Haziran abim bir anda ayağa kalkıp içeri geçti. Peşinden Temmuz abimle bende gittiğimizde Dünya yatağına oturmuş ağlıyordu. Haziran abim Dünya'yı kucağına almak isterken Dünya onu itti.

''Abim n'oldu sana, neden ağlıyorsun?'' Haziran abim ona yaklaştıkça Dünya itiyordu.

''Abim siz bi kapının önüne çıkın.'' Abimler mırın kırın etsede kapının önüne çıkmışlardı. Ben de Dünya'nın yanına doğru yürüdüm.

''Altına mı kaçırdın ablacım?''

''Bilmeyerek oldu abla özür dilerim.'' Alt dudağı titreye titreye konuşan Dünya'yı kucağıma alıp kapıya doğru ilerledim. Dünya abimlerden utanmış olacak ki başını boynuma gömdü. Kapıyı açıp çıktığımda abimler telaşlı bir şekilde oradan oraya yürüyorlardı.

''Çiçek?'' Konuşan Temmuz abime Dünya'nın yatağını işaret edince rahat bi nefes aldılar.

''Biz yatağı hallederiz sen Dünya'yı yıka abim.'' Abimleri onaylayıp banyoya doğru gittim.

MAHALLE ARASINDA (Tamamlandı) #wattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin