9

1.6K 89 7
                                    



-Какво имаш в предвид? - попитах объркана.



-Искаш ли да разбереш, какво е чувството всеки ден да ти се присмиват, заради нещо, което не контролираш ти.?



-Просто ми разкажи, какво се е случило! Няма как да ти отговоря ако не знам, колко е сериозно! Джона, представи си, че аз съм майка ми и си тук за да ми разкажеш. Отпусни се и използвай съзнанието си за да ми преразкажеш какво точно е станало.




-Не искам после и ти да се смееш, както всички останали... - каза тихо и млъкна.



-Кой е казал, че ще ти се смея? - Той не отговори нищо, но се изправи от мястото си и набра ръкавите на якето си. Имаше татуировки... Доста познати татуировки. Къде съм ги виждала?



-Знам как изглежда и знам, че ще го направиш щом и ти разбереш. - измърмори, докато беше обърнат с гръб към мен. Изправих се от стола и застанах зад него.



-Ако не го направя? Джона, ти не ме познаваш!



-И ти не ме познаваш, Мина, и точно за това говориш така.



-Опиши се с думи!


-Не ми се играе на игрички! - засмях се на отговорът му.



-Не е игра, искам да ми кажеш как се описваш, а след това и как мислиш, че те описват останалите.


-С една дума - игра.



-Просто го направи!


-Или какво? - усещах усмивката му, както и вероятността да не науча, но исках да разбера още нещо за него.



-.. Ще спра да ти говоря. - казах първото, което ми дойде на ум. Той се засмя на глас, смехът му беше... Сладък?



-Ако не знаех, че ти липсва квалификация, щях да те попитам къде си я получила, а след това да докладвам.-усмихнах се на шегата му.




-Значи започваме с това, че си забавен. Шегата от преди малко го доказа. - казах и застанах пред него. Наблюдавах качулката, която закриваше лицето му, сякаш го гледах в очите.



-Какво те кара да мислиш, че се шегувам? - Усмихнах се. Повдигнах рамене и продължих да го наблюдавам.



-Имаш красиви очи. - каза той, но умът ми бе другаде.



-Мислиш ли, че имам шанс, да те опозная? - зададох следващият си въпрос.


-Ако ти се отдаде възможност, смятам че ще се справиш.


-А ще получа ли такава? - усетих как въздъхна, а след това замълча.


-Може би. - каза той. Отново се усмихнах и надигнах ръцете си към качулката му.



-Може ли? - изчаках да разбера отговорът му и тогава започнах да я премахвам от лицето му, но точно тогава вратата на кабинета се отвори, а аз се отдръпнах от него. Сърцето ми биеше като лудо, ръцете ми трепереха, а през умът ми преминаваше картината от преди няколко секунди. Щях да видя лицето му и може би това бе единственият ми шанс, а майка ми реши да се появи точно сега!?

 Щях да видя лицето му и може би това бе единственият ми шанс, а майка ми реши да се появи точно сега!?

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Patient Jonah MaraisDove le storie prendono vita. Scoprilo ora