JUNGKOOK
A fiú agyát azonnal ellepte a sűrű köd, csak egy testet látott maga előtt. Az övé lehet most. Hol maradtak az érzelmei? Mikor hűlt így ki? Egyáltalán mi ez a tétovázás?
- Csak remélni mertem, hogy nem másnak nyitok ajtót így - kuncogott Minsoo majd megragadta Jungkook kabátjának nyakát és annál fogva rántotta be a fiút a szobába.
Kezekből és sóhajokból álltak, Jungkook elveszett az értetlenségben. Nem ezért jött ide. Nem is érzi, hogy jelen van teljesen, ez csak a teste. A lelke merre járhat? Minsoo határozottan az ágy felé mozdult, vonta magával őt és közben beleharapott a fülcimpájába.
- Ezt... - Jungkook azt akarta mondani, hogy többet ne tegye, de a lány megismételte és kezdte egyre inkább vissza rántani a való világba. Aztán a tenyerei önkéntelenül rásimultak az idomokra és átkozta magát. Érezte a kényszert, hogy ő vegye át az irányítást, felvegye a hangulatot és az ösztönei szerint cselekedjen. De az ösztöneit kiütötte a bűntudat, ami belülről emésztette.
- Mi a baj? Nem tetszem így? - Minsoo hangja túl sok volt. Jungkook elfordította a fejét, megszakítva ezzel egy alig elkezdett csókot. Nem erre az ízre számított, úgy érezte, a lány ajkai tompák, nem illettek össze az övéivel.
- Kié az a szám, amit megadtál?
Síri csönd telepedett rájuk. Jungkook meg volt győződve róla, hogy Minsoo belevigyorgott a vállgödrébe. Érezte.
- Az enyém. Vagy talán rosszul írtad be a telefonodba?
- Nem. Azt írtam be, amit mondtál. Csakhogy...
- Elveszel a részletekben, Kook - ettől a becenévtől kirázta a hideg és végleg eltűnt az előbb még pislákoló láng, ami elkapta egy kis időre.
- Miért játszol velem? Mire jó ez?
Ellépett a lánytól és lejjebb húzta magán a pólóját. Miközben a kabátját igazította, nem nézett Minsoo-ra, de nem is kellett. Hallotta, ahogy a lány hitetlenkedve elneveti magát és szinte látta maga előtt a gúnyos mosolyát is.
- Vicces ezt pont tőled hallani. Azok után, amiket műveltél, komolyan meglep, hogy ilyen akár veled is meg történhet?
- Szóval leckének szántad?
- Rád fért. De azt hittem te is érted a poént és majd együtt nevetünk ezen. Sok mindenben hasonlítunk...
- Hát, ebben nem. Rosszul hitted. Az a lány...
- Az a lány pillanatnyilag felkapott, de hamarosan elcsitulnak az indulatok és újra egy senki lesz, mint eddig.
- Nem is ismered. - sziszegte Jungkook Minsoo arcába. A lány nem váltott hangnemet, nemtörődöm volt és lesajnáló.
- Ahogy te sem. Én mondjuk egészen eddig azt sem tudtam, hogy lány.
- Ez ami köztünk volt...mi...
- Sose volt olyan, hogy Mi, Jungkook. Nem ígértem semmit néhány találkozón kívül. Jól éreztük magunkat, valld be. Miért kellene ennél több?
A fiú nem válaszolt azonnal. Rendezni próbálta a benne kavargó érzelmeket, a lehetőségeit kereste és már megbánta, hogy ide jött.
- Úristen! - kapott a szája elé Minsoo és tenyerébe rejtette a mosolyát. - Te azt hitted, hogy...?
- Felejtsd el! Már itt sem vagyok.
- Túlreagálod. Nevetséges vagy. Itt az alkalom, erre vártál nem? - Minsoo leült az ágyra és kissé széjjel nyitotta a lábait.
Jungkook nézte, de nem érzett semmit. A szája nem kezdett el zsibbadni, hogy megérinthesse a lány bőrét. Már nem akarta közelebb érezni magához, nem kellett neki. Egy csettintésre minden elmúlt.
- Felfordul a gyomrom tőled.
Azzal kilépett a szoba ajtaján és több ki nem mondott szót lenyelve a lifthez igyekezett.
~*~
Újra a dorm-ban volt. Hallotta, ahogy Yoongi és Jimin a konyhában veszekednek egy tál zöldséges tészta miatt, Taehyung-ot pedig futólag látta az edzőteremben Jin és Namjoon társaságában. Elő kapta a telefonját és sietve újabb üzenetet akart írni Bo-nak, de aztán látta a nem fogadott hívást. Mióta Minsoo ajtót nyitott neki és ő lelépett, nem nézett a telefonjára. Csak most látta, hogy aki próbálta elérni, a lány volt.
- Nahát, téged is látni itt? - Hoseok meglepetten kukkantott ki a szobájának ajtaján. - Mi járatban voltál?
- Csak sétáltam egyet a friss levegőn.
Jungkook: Visszahívlak mindjárt. Rendben van ez neked?
- Nincs kedved videó játékozni? Megvan az új...
- Bocs, de majd később inkább.
- Te tudod. Előkereshetem azokat is, amikkel előző héten játszottunk, most tuti én nyerek mert...
- Nem érek rá, nem érted? Leszarom a hülye videó játékaidat, meg a kibaszott szabadidődet! - kiabált rá Hoseok-ra és amint befejezte a mondatot, már meg is bánta.
Megbántotta a társát, aki se szó, se beszéd egy keserű mosollyal az arcán becsukta maga mögött a szobaajtaját. Jungkook a falnak dőlt, arcát a kezébe temette.
Fél nap se kellett, hogy elveszítse maga felett az irányítást. Nincs kontrollja, amit pedig korábban remekül hasznosított az ilyen helyzetekben. Ideges, szétszórt és lobbanékony. Ezt teszi vele a bűntudat és a tehetetlenség.
Magára zárta az ajtót. A ruháit a földre dobálta, elfeküdt az ágyon és koncentrált. Rendbe kell hoznia mindent. De hogyan kezdje el? Abban, hogy hogyan kell tönkretennie dolgokat, profi volt.
A telefonja ismét jelzett, hogy üzenete érkezett. Hosszú ideig bámulta azt az egy szót, ami kiskaput jelentett számára. Nem ronthatja el.
A búgó hang idegőrlően sokáig hallatta magát, majd megszűnt és egy kedves hang nyitotta a beszélgetést.
YOU ARE READING
Amíg emlékszel rám ✓
FanfictionJungkook nem sejtette, hogy átverték. Csak később jött rá, mikor már késő volt és olyasvalamit tett, ami majdnem hosszú időre megkeserítette egy ártatlan lány életét. Bo-nak, az átverés legnagyobb áldozatának fogalma sem volt, mibe keveredett, miko...