3 héttel korábban
JUNGKOOK
A csípőjébe kapaszkodtam, miközben ő egyik kezével a kád szélét markolta, a másikkal pedig a tarkómnál fogva húzott közelebb magához. Minden hevesebb mozdulatunknál víz ömlött ki, eláztatva a padlót és a kilépőt. Felelőtlenség volt, amit csináltunk és tudtuk, mit kell majd tennünk ezután de abban a fél órában nem törődtünk vele. Álmomba se hittem volna, hogy Bo-nak létezik egy ilyen vad oldala is. Bal kezem, ami eddig a derekát szorította, most felkúszott a hátára és gyengéden meghúzva a haját, szabaddá tettem a nyakát és nedves csókokat nyomtam a bőrére.
Fél perc sem telt el, mindketten egyszerre engedtük szabadjára, ami ki akart törni belőlünk. Pihegve borult a mellkasomra, a lábai még remegtek és a vállaimba kapaszkodott.
- Megőrjítesz - mormoltam a fülébe. Kuncogott.
- Gondolj bele, egy gyerek mennyire megőrjítene.
- Szeretem a gyerekeket, kivéve mikor visítanak. Olyankor idegesítőek.
Bo felemelte a fejét, mosolyogva nézett rám.
- Hát, jobb akkor, ha megelőzzük a bajt.
Most
JUNGKOOK
Kedves emlékkép lett volna, csak túlságosan valóságossá vált az, amiről beszéltünk. Elnézve őt, ahogy ismét álomba merült - remélhetőleg jobba, mint amilyen a való világ volt -, nem értettem az előbbi viselkedésemet. Saját magamat is megleptem, mikor elhúztam a kezemet előle. Rosszul esett neki, de nekem is azok a szavak, amikről ugyan nem tudta, hogy rosszak, mégis meg kellett cáfolnom őket. Még abban a hitben tért magához, hogy terhes. Az én gyermekemet várta. Huszonkét évesen apává válni egy nagyon korai, ugyanakkor felelősségteljes és örömteli esemény lett volna. Annak ellenére, amit a fürdőkádban feküdve beszéltünk, nem jelentett volna akadályt. Nem jelenthetett.
De vajon megfordult a fejében az, hogy én esetleg nem akarok apává válni? Hitte rólam, hogy az elvetetés mellett döntenék? Mi van, ha ezek voltak az első gondolatai a tesztelés után? Félt akár egy pillanatig is emiatt?
- Szia - Jimin lépett be a szobába, kezében egy zacskó keksztörmelékkel. - Ezt nektek hoztam, de...szóval kicsit viharvert lett.
- Kösz.
Szerencsére Jimin értette a hangsúlyom, a tömör válasszal nem lerázni akartam. Örültem, amiért bejött, akárcsak Namjoon-nak és - ahogy az előbb kintről behallatszottak a hangok -, a többieknek is. Egy ilyen balesetre senki sem számított. Erre nem lehetett előre készülni.
- Szeretnéd, hogy intézzünk valamit?
- Igen - elővettem a lakás kulcsát a zsebemből és Jimin-nek adtam. - Pakoljátok össze a cuccom és vigyétek el a dorm-ba!
~*~
Mire Bo ismét magához tért, minden holmimat elvitettem a lakásáról. Az ő cuccaival ezt nem tehettem meg, előtte beszélni akartam vele.
- Fáj valamid? - kérdeztem, közben kisimítottam egy tincset a homlokából. Buta kérdés volt.
- Haza akarok menni.
Összeszedtem magam amennyire tudtam, mielőtt belekezdtem volna a beszédbe.
- Én vissza költözök a dorm-ba.
YOU ARE READING
Amíg emlékszel rám ✓
FanfictionJungkook nem sejtette, hogy átverték. Csak később jött rá, mikor már késő volt és olyasvalamit tett, ami majdnem hosszú időre megkeserítette egy ártatlan lány életét. Bo-nak, az átverés legnagyobb áldozatának fogalma sem volt, mibe keveredett, miko...