7:07AM
KEDDJungkook: Azt hittem csak egy rémálom voltál.
9:43AM
Jungkook: Válaszolj! Bo, vagy akárki is vagy, azonnal válaszolj!
11:55AM
Bo: Mégis mit akarsz, mit írjak erre? Pofátlan vagy, bunkó és tiszteletlen.
Jungkook: Mit csinálsz?
Bo: Még mindig semmi közöd hozzá.
Jungkook: Vannak kapcsolataim és rajongóim. Elég közzé tennem a telefonszámod és perceken belül megtudom, ki is vagy valójában.
Bo: Te most megfenyegettél?
Amint elküldte az üzenetet, Jungkook érezte, túl messzire ment. Nyugtatta magát, hogy a lány - Bo-, nem veszi túl komolyan, de a válaszát olvasva rájött, nagyot tévedett.
A homlokához ütögette a telefonját és szitkozódott. Ideges volt, aggódott a privát szférája miatt. Nem ez lenne az első, hogy számot cserél, ha jól számolt, akkor a negyedik alkalom lenne, de elege volt a folyamatos változtatásokból...és Minsoo?!
Létezhet, hogy a lány szándékosan írt volna rossz számot a telefonjába? Jól érezték magukat. Több, mint jól. Remek húsz perc volt, amit együtt töltöttek az étterem egyik eldugottabb asztalánál. Senki se láthatta, ahogy a keze betévedt Minsoo szoknyája alá, aztán...
Bo téved. Fogalma sincs semmiről, nem ismeri őt. Ez mind véletlen. Jungkook mély levegőt vett és újabb SMS-t írt.
12:04PM
Jungkook: Csak ne csinálj semmi olyat, amit később megbánhatnál!
Bo: Nem terveztem semmit se csinálni a saját dolgomon kívül. Fogalmam sincs, kinek hiszed magad.
Jungkook: Már mondtam, a nevem Jungkook. Jeon Jeongguk.
Bo: A név nem minden. Azt hiszed ez felhatalmaz bármivel is?
Jungkook: Ebben az esetben épp elég hatalommal ahhoz, hogy...
A fiú be sem tudta fejezni az SMS-t. Egy ismeretlen szám tűnt fel a képernyőjén, majd még egy és egy újabb. Sokkolva bámulta a kijelzőt, mígnem huszonkilenc nem fogadott hívásnál újra megnyitotta a félbehagyott üzenetet és dühösen folytatta.
Jungkook: Ebben az esetben épp elég hatalommal ahhoz, hogy megnehezítsem az életed, amiért te is ezt tetted az enyémmel.
17:45PM
Bo sokkolva ült az ágyán és a telefonja képernyőjét bámulta. Hol egy Twitter poszt, hol egy bejövő hívás...ez a kettő váltakozott órák óta.
" @JjeonJeongguk: Mindig azt kapod, amit adsz. Mindig. "
A poszt végén pedig az Ő telefonszáma.Bo: Nem én tettem.
Jungkook: Persze. Kár a gőzért.
Bo: Kérlek, töröld azt a posztot!
Jungkook: Az itt már kevés lenne.A fiú elégedett volt, ugyanakkor kissé furcsán érezte magát. Betudta a stressznek, amit ez a nap okozott neki és hátra dőlt az ágyán. Bo azt kapta, amit megérdemelt. Akárki legyen is ő...
A következő pillanatban a fiú mobilja rezegni kezdett: Minsoo hívta.- Már azt hittem direkt nem válaszolsz a hívásaimra. - szólt bele kapásból, köszönés nélkül.
- Csak nagyon elfoglalt vagyok. Tudod...
- A munkád. Tudom, milyen.
Rövid csönd.
- Hát persze.
- Lenne kedved találkozni? Mondjuk holnap egy reggelire?
- Rendben, 8:15-kor.
- Érted megyek.Elköszöntek egymástól és a fiú úgy érezte, madarat lehetett volna fogatni vele. Már régóta próbálkozott Minsoo-nál, és a múltkori után itt egy újabb lehetőség.
19:24PM
Bo sírt. A rengeteg nem fogadott hívás és fenyegető üzenetektől annyira megrémült, hogy a lakásának ajtaját is bezárta. Igaz, 5 percenként frissítette Jungkook Twitter profilját, hátha valami újat írt ki, esetleg leszedte a korábbi posztot. De semmi.
" Megtalálunk, te utolsó kis *****!"
" Jungkook a miénk, tartsd távol magad tőle, lotyó!"Ezek és ennél rondább üzenetek lapultak Bo archívumában. Hangosan sírt. Félt. Hiába szöveges üzenetek és elutasított hívások, a saját bőrén tapasztalta korábban, milyen ha valakit bántalmaznak. Az emlékek feltörtek benne és Bo falhoz vágta a telefonját.
YOU ARE READING
Amíg emlékszel rám ✓
FanfictionJungkook nem sejtette, hogy átverték. Csak később jött rá, mikor már késő volt és olyasvalamit tett, ami majdnem hosszú időre megkeserítette egy ártatlan lány életét. Bo-nak, az átverés legnagyobb áldozatának fogalma sem volt, mibe keveredett, miko...