#1

2.7K 51 6
                                    

Obudziłam się o szóstej trzydzieści Wzięłam prysznic, a następnie wysuszyłam i rozczesałam moje brązowe włosy. Ubrałam czarne jeansy z wysokim stanem i białą bluzkę.

Zjadłam śniadanie i wziąwszy czarny plecak wyszłam z domu. Nie minęło dwadzieścia minut, a już byłam pod uczelnią. Szybko na telefonie sprawdziłam gdzie jest wydział Literatury i zaczęłam zmierzać do wejścia. Czas zacząć pierwszy dzień... włożyłam słuchawki do uszu i zaczęłam iść... aż na kogoś wpadłam.

Brawo Jula nie minęło 10 minut a już na kogoś wpadłaś.

- Przepraszam - Powiedziałam wyjmując słuchawki z uszu.

- Nic się nie stało - Usłyszałam delikatny głos, w którym nie było nawet cienia zdenerwowania.

Podniosłam wzrok i zobaczyłam trochę niższą ode mnie szatynkę o zielonych oczach. Miała czarne oprawki i była ubrana kremowe szorty i białą koszulę.

- Alicja. - Powiedziała uśmiechnięta podjąc mi dłoń.

- Julka. - Rzuciłam odwzajemniając uśmiech.

-Skoro już się znamy, wiesz może gdzie jest wydział literatury? - Spytała poprawiając torbę na ramieniu.

- Masz dzisiaj szczęście, właśnie tam idę, też będę studiować ten kierunek. Chodź. - Powiedziałam poprawiając włosy i ruszając.

- Ratujesz mi życie. - Rzuciła dorównując mi kroku.

Po chwili byłyśmy już na miejscu. Usiadłyśmy przed salą i ponownie włożyłam jedną słuchawkę do ucha a drugą podałam dziewczynie. Wzięła ją i w ciszy słuchałyśmy spokojnej melodii.

Wykłady były czysto organizacyjne i dość szybko minęły, bo wykładowcy nie chcieli nas długo trzymać, zwłaszcza, że jeszcze nie zamontowali klimatyzacji a na dworze było jakieś trzydzieści stopni.

Kiedy wychodziłam z uczelni zauważyłam Alicję siedzącą na jednej z ławek pod drzewem. Kiedy mnie zobaczyła gestem ręki zaprosiła abym usiadła obok niej, co też uczyniłam.

- Cześć Julka, chciałabyś iść na kawę?- Spytała bez zbędnych grzeczności.

- Chętnie. - Uśmiechnełam się i zaczęłam zmierzać za czarnowłosą do wyjścia z kampusu...

Od razu mówię ,że to moje pierwsze opowiadanie więc za wszelkie błędy przepraszam

SERCE W RUINIE  II TACO HEMINGWAY IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz