#7

947 31 1
                                    

Obudziłam się o piątej koszmarnie zmęczona. Całą noc nie mogłam zasnąć bo rozmyślałam i zamartwiałam się wyjazdem.

Mnie chyba pojebało. Znam typa kilka dni i zgadzam się pojechać z nim do lasu. Jak historia z handlem organami się nie ziści to się mocno dziwię...

Kiedy wstałam z łóżka wzięłam prysznic i się ubrałam. Ojciec i Natalia pojechali załatwiać coś związanego ze ślubem więc zostałam sama z Kingą.

Kinga była ode mnie o trzy lata młodsza. Miała długie blond włosy i niebieskie oczy. Rzadko z nią rozmawiałam, zawsze miałam wrażenie, że nasze charaktery są zupełnie różne. Kinga była bardzo towarzyska i była w grupce ,,fajnych" dziewczyn a ja w jej wieku siedziałam na korytarzu czytając Szekspira.

- Gdzie jedziesz? - Spytała siedząc na kanapie w salonie kiedy, ja chaotycznie szukałam stroju.

- Jadę z Filipem nad jezioro. - Wypaliłam bez namysłu, a w głowie strzeliła facepalm.

- Co?

- Co? - Starałam się zachować kamienną twarz.

Spakowałam się i gdy zostało kilka minut zorientowałam się, że zapomniałam spakować szkicownika. Zestresowałam pobiegłam na górę, gdy byłam w pokoju usłyszałam dzwonek do drzwi i zaraz po tym, że ktoś otwiera.

O kurwa...

Zbiegłam ze szkicownikiem w ręce po schodach żeby zobaczyć Filipa i Kingę, która całą blada stała przy drzwiach.

- Część Julka. - Powiedział Filip trzymając ręce w kieszeniach.

- Ty go znasz? - Rzuciła zdezorientowana Kinga.

- Co? - Rzuciłam łapiąc rapera za rękę, moje rzeczy i pozostawiając blondynkę w osłupieniu.

- Co to było? - Zaśmiał się brunet kiedy siedzieliśmy już w samochodzie.

- Co? - Rzuciłam na co brunet wybuchł śmiechem.

- Kto to był?

- Kinga, córka Natalii. - Odpowiedziałam zapinając pasy.

***

- A i jeszcze będzie oprócz Maćka, Borisa i kotojeleńa będzie dziewczyna kotojeleńa i Kuba. - Rzucił zjeżdżając z drogi na leśną ścieżkę.

- W sensie Quebonafide? - Spytałam biorąc butelkę wody.

- Tak. - Odpowiedział na co zakrztusiłam się wodą.

- Spokojnie, on nie gryzie. - Powiedział parkując obok domu.

SERCE W RUINIE  II TACO HEMINGWAY IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz