BAB 29:GENG M.A.R.A SANGSI

102 14 0
                                    

Suasana bilik Citra menjadi semakin tegang. Angin dingin mula bertiup kencang melalui tingkap-tingkap yang terbuka di dalam bilik Citra.

"Adhwa, ini bukan masa yang sesuai untuk bincangkan hal itu." Bisik Ashyraf ke telinga Adhwa.

"Anis, betul ke kamu semua mahu berhenti daripada menjadi pelajar Akademi A.P.D.A.?" Tanya Komander Nazry, ayah kepada Anis.

Anis mengeluh panjang. Selepas beberapa minit, dia mula bersuara, "kami masih lagi memikirkannya...Tuan.."

Komander Nazry mengeluh panjang, beliau bersandar pada kerusinya kemudian tersenyum sendirian.

"Maaf Tuan, kami akan akur pada arahan Tuan! Sila berikan arahan untuk kami bertindak!" Kata Syabila sambil berdiri daripada mejanya.

"Bagus budak ni.." Bisik Ridwan kepada Aqasha.

"Mestilah, anak buah aku ni.." Bisik Muhkriz kembali.

"Ehem!" Berdehum Ejen Kumar dengan kuat.

"Baiklah, Bertindak Segera!" Kata kesemua Geng M.A.R.A.

*Bahagian Selatan*
-Pasukan Unit Gerak Khas-
Diketuai oleh Inspektor Muhkriz diikuti anak didiknya, merangkap ahli pasukannya, Fawwaz dan Syabila.

Mereka semua berpakaian lengkap uniform Unit Pasukan Gerak Khas, namun Fawwaz dan Syabila menggantikan beberapa esesori yang diberikan khas semasa menjalankan misi iaitu kaca mata khas buatan Nurin, corection tape dan jam tangan khas.

Kaca mata ini membolehkan penggunanya mendapatkan maklumat yang diperlukan dengan hanya melihat pada sesuatu benda yang penggunanya mahu tahu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kaca mata ini membolehkan penggunanya mendapatkan maklumat yang diperlukan dengan hanya melihat pada sesuatu benda yang penggunanya mahu tahu. Penggunanya juga boleh menghantar mesej kepada pengguna lain yang memakai kaca mata ini, pengguna hanya perlu memikirkan suatu ayat kemudian mengarahkan kaca matanya supaya menghantar maklumat tersebut kesemua pengguna yang memakai jenis kaca mata yang sama. Kaca mata ini juga kalis air, api, perluru dan pelbagai bahan lain.

Jam tangan ini membolehkan pengguna mengesan kedudukan ataupun Memenggil bantuan daripada seluruh negara tanpa memerlukan nombor telefon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jam tangan ini membolehkan pengguna mengesan kedudukan ataupun Memenggil bantuan daripada seluruh negara tanpa memerlukan nombor telefon. Jam ini sudah dilengkapkan maklumat mengenai nombor-nombor kecemasan yang diperlukan.

AKADEMI PERISIK DIRAJA ANTARABANGSA (A.P.D.A.)Where stories live. Discover now