Хранитель

209 11 2
                                    

Я взяла ручку і почала писати:
« Привіт. Мене звати Рената. Можна просто Ріна.»
Далі я не знала, що писати. Через кілька секунд надпис зникає, а трохи нижче з'являється:
« Привіт, Ріно. Тепер ви нова власниця цього щоденник. Я його хранитель.»
— Щ-що це таке? — я вдруге за сьогодні стояла в шоці. Два потрясіння за день. „Так. Заспокойся, Ріна.“  Надпис зник.
Я написала:
« Як це можливо?»
« У світі все можливо, Ріна.»
Надписи повільно почали зникати. А я подумала, що це прикольно. Тоді я запитала, те що перше прийшло мені в голову:
« Як я можу до вас звертатися? Скільки вам років? І хто був попереднім власником?»
Мій запис зник. А під ним повільно почали з'являтися слова:
« Як багато запитань. Моє ім'я Емарт. Мені вже багато століть. Цей щоденник мав багато власниць і власників. Але останньою, перед вами була Елізабет.»
« Емарт, ви можете розповісти трохи про себе і попередню власницю цього щоденника?»
« Так. Як я вже сказав раніше, мене звати Емарт і я хранитель цього щоденника. Я не відчуваю ніяких почуттів і емоцій. Я знаю відповіді на більшість запитань. Попередня власниця, яку звали Елізабет, була графинею. Вона була доброю, завжди усміхненою, мрійливою, любила тишину і грати на скрипці, але багато людей вважали її дивною. Через її поведінку. Але мало, хто знав, що вона обожнювала тварин і про багатьох піклувалася. Також Елізабет була дуже вродливою. Її красі багато, хто заздрив.»
Я дуже схожа на Елізабет. Це трохи дивно.
« А що з нею сталося?»
« Цього я вам сказати не можу.»
« Тому що не знаєш?»
« Ні. Тому що мені заборонено.»
« А хто і для чого подарив мені цей щоденник?»
« Це я вам також не можу сказати.»
Якщо цей щоденник магічний, а він 100% магічний, тоді існує і чарівний світ.
«Розкажіть мені, будь ласка, про магічний світ.»
« З чого ви взяли, що у Всесвіті існує магічний світ?»
« А хіба щоденник —  не доказ?»
« Я вас можу запевнити, що чарівного світу немає. У Всесвіті є багато магічних речей. Але це все.»
Я йому не вірю. По любому існує чарівний світ. Якби ще знати, чому він бреше.
« Гаразд. Тоді розкажіть, щось цікаве, мені було б дуже приємно з вами поспілкуватися. Це, напевно, жахливо не відчувати ніяких почуттів і емоцій.»
« Рената, ви дуже гарна маленька леді. Я матиму, за честь, спілкуватися з вами. А про емоції, я не вважаю, що це так жахливо.»
Так я спілкувалася з Емартом цілий день. Мені було дуже цікаво з ним розмовляти (можна сказати переписуватися). Про нього і про щоденник я нікому не говорила. Так як мене попросив Захисник. Я відчувала, що маю виконати його прохання.

Пройти крізь туманWhere stories live. Discover now