Ще секунда...

37 5 0
                                    

Реакція спрацьовує миттєво. Ми біжим в протилежний бік подалі. Страшно. Ми пробігли вже дуже багато, що я просто безсило падаю на землю. Начебто каблучка перестала вібрувати.
— Хух, ніби відірвалися. — сказав Нік є.
— О, ні. Не відірвалися. — сказала Мія і я побачила, що її каблучка знову почала вібрувати. — Що робити?
— Потрібно бігти. — відповів Нейт.
— Ми так можемо вічність. — сказала я.
— Що ти пропонуєш? — запитала Мія.
— Поки що не знаю. — тихо відповіла я.
Позаду мене з'явився темний дух (вищого рангу). Мене охопив страх. — Ріна!!! — кричала Мія.
Нік, який стояв біля мене, схопив за руку і притягнув за руку до себе. Але з'явився ще один темний дух (середнього рангу), який взяв Ніка за шию і прижав до дерева.
— Нік!!! — кричала я.
Інший дух просто спостерігав за всім.
— Нейт, ти маєш вистрілити! — сказала Мія.
— Але як? В мене навіть лука і стріл немає.
— Ти забув?
В нього в руках з'явився лук зі стрілами.
— Я можу попасти в Ніка!
— В тебе все виходило тоді, значить і зараз вийде! — відповіла Мія.
Я не можу дивитися. Нік...
— Це було у сні.
— Ти тоді не знав, що це сон! А Ніку потрібна твоя допомога! — сказала я.
— Немає нічого неможливого, як ти цього захочеш. —  промовила Мія, поклавши руки Нейту на плечі. — Ти зможеш.
— Гаразд. — сказав він і, прицілившись, відпустив стрілу.
Секунда і вона в плечі духа, який повернувся до нас, зашипів і, відпустивши Ніка, направився до нас. Мія підбігла до Ніка, щоб допомогти. Нейт вистрілив вдруге. Стріла попала в живіт. „Що робити!?“
Інший дух, який до того просто стояв і дивився за всім, тепер двинувся на мене. Хвилина і тепер я притиснута до землі, а він над мною. Від погляду його кровавих очей мороз по шкірі.
„О, ні. Ще один.“
Нейт бореться з темним духом, Мія захищає Ніка від ще одного, який тільки появився, а я затиснута до землі.
В його руці з'являється темний шар. Ще секунда і мені кінець...

Пройти крізь туманWhere stories live. Discover now