Несподівана допомога

46 7 0
                                    

— Що нам тепер робити!? — запитала Мія.
Нас оточили тіні Невідомих.
Я швидко взяла браслет-кнут і вдарила по одній з тіней. Вона зникла, а через секунду появилася знову. Мої друзі взяли зброю.
— Зброя на них не діє! — сказала я.
— Тоді попробуєм так. — сказав Нік і вдарив тінь зеленим лучом, але навіть це не подіяло.
Тіні все наближалися. Я повернулася до друзів, але... їх там не було. Вони... зникли! Я залишилася... одна.
Я хотіла побігти, але одна з тіней схопила мене за руку. Інша тінь взяла мою другу руку.
«Вони не дають втекти. Чим більше ми знаходимося в цьому лісі, тим більше забуваємо. Вони хочуть, щоб ми залишилися тут!»
Я з кнута зробила бойову палицю вдарила по тіні. Вона зникла, а я швидко виплутала ліву руку і побігла. Але бігла я не довго, тому що тінь вдарила мене по голові і я знепритомніла.
Я відкрила очі. Все трохи плило. Ніч. Повсюди туман.
— Стоп! Де я? Я не пам'ятаю, як тут опинилася.
— Що вже забула? — почула я чоловічий голос десь за деревами.
— Хто тут?
З-за дерев вийшла чорна постать.
— Ти хто і що тобі потрібно!?
— Невже ти мене забула? Ріна ти маєш згадати. Якщо ти все забудеш, то вже не зможеш допомогти своїм друзям.
— Друзям?
— Ріно, — чорна постать підійшов до мене і взяв за плечі — згадай!
Я підняла голову і побачила яскраво фіолетові очі. Вони здалися мені такими... знайомими. І мені, здалося, що в його погляді є якась надія. Таке відчуття, що пройшла вічність.
— Я... я згадала! — радісно промовила я.
Але радість тривала не довго, бо до нас підходила ще одна тінь, яка вдарила мене і я впала. Я вдарила кнутом тінь. Вона зникла і чомусь більше не з'являлася.
— Що мені тепер робити?
— Я тобі допоможу, якщо ти мені довіряєш. — силует подав мені свою чорну руку, щоб допомогти. Це було дуже несподівано. Я ввагалася, не знала чи правильно роблю. Але все таки поклала свою руку в його долоню, приймаюючи його допомогу і показуючи, що повністю довіряю.

Пройти крізь туманWhere stories live. Discover now