Розкриття таємниць

39 5 1
                                    

Далі виходу немає. Я безсило падаю на коліна. Сльози рікою течуть по щоках. Я прикрила обличчя руками. „Що мені тепер робити? Вони тепер, напевно, ненавидять мене.“ Раптом я почула кроки.
— Будь ласка, йди. — сказала я, не підводячи голови.
— Чому ти раніше нічого не сказала? — по голосу я зрозуміла, що це Нік. — Чому ти стільки часу приховувала? Чому виснажувала себе цими таємницями? — його голос тремтів. Я мовчала. Він підійшов і сів переді мною. Нік забрав мої руки з обличчя. Я не опиралася. Він підняв мою голову і витер сльози своїми руками.
— Ми стільки всього пройшли разом. Ми зрозуміли б тебе, якби ти відразу сказала. Знаєш, коли я був у озері Лорель, вона перетворилася на одну людину, яка була моєю слабкістю. — між нашими обличчями відстань кілька міліметрів. Його гаряче дихання обпалило мені губи. Моє серце б'ється з шаленою швидкістю. — Цією людиною була ти. Ріна, ти моя слабкість і сила водночас. І я люблю тебе будь якою.
Я розкрила очі від здивування. „Він сказав, що... любить мене?“ Він цілує мене. Я кілька секунд була в шоці, але потім відповіла. Я обійняла його за шию. Поцілунок був таким ніжним, щирим і приємним.
— Ем... ми вам не заважаємо? — сказав Нейт, який тільки що зайшов з Мією.
Ми відразу відсторонилися.
— Ріно, чому відразу нічого не сказала? Ми стільки пройшли і ти серйозно вважала, що ми тебе не зрозуміємо? — сказала Мія.
— Мія права. Ми ж друзі. Ми завжди тебе підтримаємо. — сказав Нейт.
У мене потекли сльози щастя.
— Дякую вам. Мені ніхто і ніколи так не говорив.
Мія підійшла і обійняла мене.
— Щоб це було вперше і востаннє. Більше ніяких таємниць. Ти мене зрозуміла? — запитала вона.
Я кивнула. Мія встала.
— До речі, про таємниці. Я хотів би розкрити ще одну. — сказав Нейт, схватив Мію за руку, притягнув до себе і поцілував. Мія кілька секунд постояла, а потім обійняла його. Я так щаслива за них. — Міє, я люблю тебе. — сказав Нейт, коли вони розірвали поцілунок.
— І я тебе люблю. — відповіла вона, потягнула Нейта до себе за кофту і поцілувала його.

Пройти крізь туманWhere stories live. Discover now