Вихід з лісу

46 8 0
                                    

— Міє, у тебе ж є з собою бинт? — запитала я.
— Так. — відповіла Мія.
— Відірви трохи і прив'яжи до гілки дерева. Ми підемо і...
— І тоді зможемо перевірити чи вернемося ми на це місце. — продовжила за мене Мія.
— Ти просто читаєш мої думки. — сказала я і посміхнулася.
— Класно придумали. — похвалив на Нік.
Мія прив'язала бинт до дерева і ми рушили далі. Всі чітко стежили, що ми йдемо тільки прямо. Але пройшовши трохи, ми побачили той самий бинт.
— Та це якесь заклинання. — сказав Нейт.
— Заклинання? — повторила я. Точно!
В моїх руках з'явився щоденник, який в цю ж мить перетворився на книгу заклинань. Відкривши її, я почала гортати сторінки.
— Найшла. — вигукнула я.
Весь цей час друзі мовчки за мною спостерігали. Я встала направила енергію і спокійно промовила заклинання.
— Венью але ксі юме апері ректаме.
Мені знадобилося кілька спроб, але все таки вийшло. Туман трохи розійшовся і відкрив нам невелику стежину. Ми пішли по цій стежині.
Пройшовши досить великий шлях, ми побачили кінець лісу.
— Невже, ми вийшли. — радісно вигукнув Нейт.
— Це все, завдяки Ріні. — посміхнувшись, сказав Нік і обійняв мене за плече.
„Тільки, щоб не почервоніти.“ Повторювала я і намагалася вести себе, як зазвичай. Виявилося, що вже ранок, бо за туманом не було видно. Ми були стомлені, але вирішили не зупинятися, щоб не було, як в лісі.
— Куди нам там потрібно? — запитала Мія.
— Село Прихованих Слів. — заглянувши в карту, відповів Нік.
— Ну що ж ходімо? — задала питання я.
Всі погодилися і ми рушили далі.

Пройти крізь туманWhere stories live. Discover now