Втеча

82 6 0
                                    

Коли прибігла на вверх,
то побачила...
що Мію держить інший викрадач.
— Ні кроку більше, інакше я її вб'ю!!!
Він дістав ніж і приставив Мії до шиї. Незнайомець трохи провів ножем по її горлі і з рани почали текти краплі крові.
Нік стоїть з правого боку від незнайомця і в нього на губі кров, а Нейт з лівого і в нього кров з носа, вони дивляться на викрадача.
Я поглянула на Мію, яка дивилася прямо на мене, її очі сповнені страхом і паніки, ще трохи і вона зараз заплаче. Я показую їй, щоб вона ліктем вдарила цього виродка в живіт. Вона кивнула і повторила мій рух. Цей чоловік схопився за живіт, тоді як Нік взяв Мію за руку і притягнув в сторону, а Нейт взяв вилку і з усієї сили вставив в плече цьому виродку.
— Ааааа!!!
Ми швидко бігли геть з дому. Спочатку Мія і Нік, потім я і за мною Нейт. Коли вже я вибігла за поріг, то почула, як Нейт впав, його схопила ця погань за ногу і почав тягти назад. Я підбігла до Нейт, взявши його за руки, тягнула до себе. Мія також взяла його за руку і допомагала мені. Тоді Нік ногою вдарив незнайомця по голові і він відпустив ногу Нейта. Я з Мією допомогла йому встати і ми всі чим швидше побігли. Попереду виднівся ліс, туди ми і побігли. Коли вже втомлені, були досить далеко в лісі, то зупинилися. Мія відразу впала на коліна, а я сперлася на дерево. Хлопці сіли на землю.
Відхекавшись я запитала:
— Що будемо робити далі?

Пройти крізь туманWhere stories live. Discover now