Незнайомий дім

95 7 0
                                    

Пройшло 2 дні. Рани вже почали потроху загоюватись. Батьки мене провідували. Приносили фрукти, питали як моє самопочуття. Приходили лікарі. Давали ліки.
Відводити на процедури. Сьогодні вранці виписували моїх нових друзів. Мене це засмутило, але я рада, що вони поїдуть додому і відпочинуть від лікарні. Ми обмінялися номерами, попрощалися і вони пішли. Мені стало сумно. Я попросила в Лео вийти на вулицю. Він довго вагався, але під моїм благальним поглядом все таки дозволив. Я взяла щоденник і ручку, вдягла курточку і вийшла на двір, який був частиною лікарні. На дворі було дуже гарно. Сніг вкрив землю, неначе шовкова біла ковдра, яка захищала природу від холоду. Падали маленьки сніжинки. Я сіла на лавочку. Почала писати:
« Добрий ранок, Емарт.»
« Добрий, маленька леді. Ви давно не писали?
« Я потрапила у лікарню.»
« Так, я знаю. Я можу відчувати власників щоденника, якщо вони не далеко. Я радий, що з вами вже все добре.»
« Ви говорили, що моє життя скоро зміниться. І якщо ви говорили про це, то мені не дуже подобаються такі зміни.»
« Звісно, я не це мав на увазі. Так склалися обставини.»
« Ясно.»
Ми ще трохи поговорили, я поспостерігала за красою вулиці і пішла в палату.
Коли я прийшла, то побачила, що  привезли нових пацієнтів. Двох дівчат-близнят. З пшеничним волосям та карими з очима. В одної, як я зрозуміла проблеми з руками, а в другої з ногами. З ними в мене подружитися не вийшло. Пізніше я пішла в ванну кімнату. Підхожу до умивальника, щоб вмитися. Дивлюся в дзеркало і позаду себе бачу... ту саму чорну постать, яка була уві сні. Мене ніби паралізувало. Страх охопив мене, що я і поворухнутись не могла. Він почав підходити. І через хвилину, коли між нами залишалось кілька сантиметрів і він простяг руки, щоб схопити мене, то просто зник. Але таке відчуття, що ця хвилина тривала вічно. „Що це було?“ питала я у себе. Я ще довго не сходила з місця. Коли я вийшла, дівчата не звернули на мене увагу і я була цьому навіть рада.
В палату зайшов лікар.
— Ріна, що сталося? Ти вся бліда.
— Все нормально. Просто трохи перехвилювалася. А як Аля і Роберт дісталися додому?
— Можеш за них не хвилюватися. Вони вже вдома. А зараз тобі потрібно на процедури.
І я пішла. Десь через годину я вернулася в палату.
Ніч.
Я в якомусь незнайомому домі. Обшарпані стіни, зламана підлога, розбиті вікна.
Голос.
— Ріно, ти маєш згадати!
Я обертаюсь на голос, але нікого не бачила.
— Хто ти? Де ти? Що я маю згадати?
Раптом я проснулась. Руки тремтіли. Я пішла у ванну. Умилась. 1:56. Я ще довго не могла заснути. І заснула тільки під ранок.

Пройти крізь туманWhere stories live. Discover now