Коли я проснулася, був вже світанок. До мене підійшов Фелікс Велемирович.
— Що зі мною сталося?
— Ти сильно перенапружилась на тренуванні, але зараз з тобою все гаразд. Я покличу твоїх друзів, бо вони дуже хвилюються за тебе. Не відходили від тебе, але я сказав відпочити.
— Гаразд.
Через декілька хвилин друзі, в прямому сенсі влетіли в мою кімнату.
— Ріна ти як?
— Як ти себе почуваєш?
— Все гаразд?
Вони просто закидали мене.
— Спокійніше. Ріна тільки отямилась.— сказав Фелікс Велемирович.
— Ой, вибач, Ріно.
— Та нічого. Все гаразд.
Я пролежала майже весь день. У вечері нас всіх покликав Фелікс Велемирович до свого кабінету.
— Во хотіли поговорити? — запитала я.
— Так. Мене кілька днів не буде, тому якщо щось потрібно звертайтесь до покоївок або дворецького.
— А чому? — запитав Нейт
— Потрібно дістати деякі трави для зілля, яке вам допоможе, і сходити до чаклунки, щоб вона приготувала. — відповів Фелікс Велемирович.
— Гаразд.
Через годину він пішов.
Я пройшлася по особняку. Вкінці коридору я помітила двері, в які ще не заходила. Коли я відкрила двері, то бачила музичний зал. Він чудовий. Різні інструменти і... скрипка. Як я давно хотіла зіграти на ній. Я відразу ж взяла її в руки і почала грати. З інструмента полилася спокійна, можливо, трохи романтична мелодія.
„Я могла б грати вічно.“ Коли я закінчила, почула оплески позаду себе. Повернувшись, я побачила, що всі стояли дивилися на мене. Мої друзі, покоївки і дворецький.
— Це було чудово.
— Зіграй ще щось.
Ніч. Я проснулася і захотіла води. Але, як на зло, я забула принести склянку води перед сном. Тому мені прийшлось спускатися на кухню.
Попивши води, я пішла назад. На дворі було темно і тільки один ліхтар біля особняка освітлював все довкола. Але раптом у вікні я побачила чорну руку. Я почала тремтіти. Незнаю чому, але щось потягнуло мене підійти до вікна. Рука провела по склу і зникла. Але різко його визирнула у вікно. Він дивився мені прямо у вічі, своїми фіолетовими очима. Я приклала свою руку до скла. Чорна істота поклала свою руку через скло на мою і мені здається, що він посміхався.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Пройти крізь туман
FantasíaЯ з дитинства мріяла, що на Новий рік станеться якесь диво. Але нічого не ставалося. Ось і настав черговий Новий рік. Але чи насправді він такий, як всі попередні?