Попередження

47 6 0
                                    

Ніч. Зима. Я йду по незнайомій вулиці. Вона... трохи дивна. Ніби все звичайно, але щось не так. Я, навіть, не знаю, як описати. По вигляду проста вулиця, все, як зазвичай, але я відчуваю, що щось не так. Ліхтарі освітлюють мені шлях, але я, навіть, не знаю куди йду. Просто продовжую свій шлях. Безлюдно. Трохи прохладно. Я підняла голову вверх, подивилася на небо. Хмарно.
Хрускіт. Я обернулась. Нікого не видно. Знову хрускіт. Раптом із-за дерев я помітила знайомий силует.
Я почала бігти. Я побачила, що за деревами істота також побігла. І він, виявився, швидшим. Постать появилася переді мною. Він посміхнувся. І почав повільно підходити до мене. Я знала, що не зможу втекти, але моє тіло не слухалося і я знову побігла.
— Правду розкриєш. Її не приховати. Насильно чи ні розкриєш її. — сказав чорна істота. Я вперше почула його голос. Низький чоловічий голос заполонив весь простір. Він, ніби говорив зі всіх сторін. Постать повторював ці слова знову і знову. А я бігла все подалі, але все одно дуже добре чула цей голос. Я зупинилася.
— Годі! Припини! — кричала я.
— Правду розкриєш. Її не приховати. Насильно чи ні розкриєш її. — повторював він.
— Перестань!
Я закрила вуха руками. І, навіть, так чула ці слова.
Я проснулася. „Знову ці напівсни напівреальність. Я вже сама запуталася. Але що можуть означати ці слова? Я не розумію.“
Я дістала щоденник. Відкриваю його і пишу
«Доброї ночі, Емарте. Вибачте, що пишу в настільки пізню годину. Але мені потрібна допомога.»
«Доброї. Нічого страшного. Чим я можу допомогти?»
«Мені приснився сон, в якому були слова: «Правду розкриєш. Її не приховати. Насильно чи ні розкриєш її.» Що це може означати?»
«Можливо, ці слова приснилися, щоб попередити вас про щось. Що ви розкриєте якусь правду.»
«Якби знати ще яку правду. Але дякую за допомогу.»

Пройти крізь туманWhere stories live. Discover now