Я проснулася досить рано. Друзі спали. Телефона в мене не було, тому, переодягнушись, я вирішила прогулятися по особняку. Він мені дуже сподобався (світлий, просторі коридори, затишна кухня, вітальня). До речі, забула сказати, що у кожного з моїх друзів на «аксесуарах» написані цитати.
У Нейта з внутрішньої сторони стріли написано:
«Немає нічого неможливого, якщо ти захочеш».
У Мії з внутрішньої сторони каблучки:
«Віра творить чудеса».
У Ніка з внутрішньої сторони годинника:
«Сміливість - це опір страху і контроль над страхом, а не відсутність страху».
Я вийшла на двір, хоча було трохи холодно, але я не зважала на це, і... мені відкрився чудовий краєвид. Попереду показався білосніжний ліс, з під якого виглядає сонце, яке фарбувало небо в оранжеві і рожеві кольори, а чим далі, тим блакитніше ставало небо. Де-не-де виднілися поодинокі зірки. Я повернула голову вправо і помітила гарний сад з прекрасними червоними трояндами. „Ростуть зимою... Фелікс Велемирович, напевно, застосував магію". Я сіла на лавочку. Ці пейзажі заворожували мене. У повітрі літав запах троянд, хвої, морозу і... гарячого шоколаду. „Стоп! Гарячий шоколад?". Повернувши голову, я побачила Фелікса Велемировича з підносом і пледом у руках, на якому були дві кружки.
- Привіт. Ти досить рано прокинулася.
- Добрий ранок. Просто вже заснути не змогла.
- Тримай. - він накрив мене пледом і дав кружку з гарячим шоколадом, а сам взяв кружку з кавою.
- Дякую... Феліксе Велемирович можна спитати?
- Так, звичайно.
- А хто доглядає за садом? І ви наклали магію, щоб троянди росли зимою?
- Я, це моє, так сказати, хобі, але інколи сюди приходить садівник, якщо я не можу. І так я наклав магію.
- Ясно. Мені дуже подобається ваш сад. І морозець дуже гарно виглядає на квітах. - я випила трохи свій напій.
Пройшло кілька хвилин.
- Ну що ходімо в дім.
- Ага.
Коли ми зайшли, то побачили, що всі вже встали і сиділи у вітальні.
- Привіт. - сказав Нік.
- Привіт. - відповіла я.
- Ну якщо вже всі проснулися, то пішли снідати, а потім на тренування.
Ми зайшли на кухню. На сніданок були оладки і свіжі фрукти. Поснідавши, ми зайшли в тренувальний зал.
- Так спочатку я покажу вам ваш спеціальний одяг.
Фелікс Велемирович дав мені чорні мантію з капюшоном, штани і ремінь, білі футболку без рукавів і кросівки. Мії дали білі кофту з капюшоном і кросівки, чорні штани і блакитну блузку без рукавів. В Ніка чорні кросівки, штани і світшот ззаду з прінтом вогня. В Нейта сірі кросівки, чорні штани і світшот ззаду з прінтом трикутники. Ми були готові.
- Ці костюми магічні, тому ви зможете одягти їх, просто уявивши на собі, а потім вернутися у свій звичайний одяг. Вони будуть захищати вас від холоду і жари. І, Ріно, я причепив до твого щоденника кільце і тому за допомогою своєї магії ти його зменшиш і причепиш до свого ремня. І ще ваша зброя зв'язана з вами, тому застовувавши свою магію, ви зможете зробити так, що вона з'явиться у ваших руках. У тебе, Ріна, браслет, тому тобі це не потрібно, але ти так само можеш зробити зі своїм щоденником.
- Це все круто. - захоплено сказала я.
Ми почали тренування. Але для початку без зброї. Фелікс Велемирович атаки і прийоми для захисту, які ми повторювали. Я була в парі з Мією, а Нейт з Ніком.
Тренування закінчилось. І, як на перший раз, все пройшло, на диво, добре. У всіх більш менш виходить.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Пройти крізь туман
خيال (فانتازيا)Я з дитинства мріяла, що на Новий рік станеться якесь диво. Але нічого не ставалося. Ось і настав черговий Новий рік. Але чи насправді він такий, як всі попередні?