Я розплющила очі і виявилося, що я в лікарні. „ Це тільки сон“. Я полегшено зітхнула. Страх повільно проходив. Сильна втома, голова трохи паморочилась і дуже боліла. Я спробувала згадати, що зі мною сталося, але ріжуча біль не дозволила мені цього зробити. Оглянувши білу палату, я побачила зліва від себе дівчину з каштановим волоссям, в якої на нозі гіпс, яка спала на ліжку. Трохи далі помітила хлопця з світло русими волоссям, в якого був гіпс на руці, який також спав. Повернувши голову вправо я побачила білі двері, через які зайшла, як я зрозуміла медсестра. Вона підійшла до крапильниці.
— Ти вже проснулася. Це добре.
— Що зі мною сталося? — хрипким голосом запитала я.
— Тебе... збила машина, — не повертаючи голову, вона додала: — Як ти себе почуваєш?
— Сильна втома і ріжуча біль у голові.
— В твоєму стані це нормально. Я покличу лікаря.
Через кілька хвилин вона повернулася з лікарем.
— Привіт, Рената. Я думаю, що ти вже зрозуміла, що я лікар.
Я кивнула.
— Мене звати Леонардо. Можеш називати Лео. Як ти?
— Втома, ріжуча головна біль.
— Ясно, — Він став серйозним. — Ліві, принеси, будь ласка, ліки. — звернувся Лео до медсестри і вона вийшла.
— А де мої батьки?
— Ти була три дні в реанімації і вона довго сиділи в коридорі, не відходили від тебе. Але я вмовив їх поїхати додому і відпочити. Вони скоро мають приїхати.
— А де мої речі?
— Вони в тумбочці. — Він показав в сторону справа від мене.
— Сьогодні в 14:00 тебе відвезуть на процедури, а зараз відпочивай.
Він пішов, а хвилин через п'ять зайшла Ліві.
— Випий. Це твої ліки. — вона лагідно посміхнула і протягнула мені таблетку і склянку води.
Я випила. Коли медсестра пішла, я відкрила тубочку, щоб взяти свої речі. Я одягла свій браслет і кулон.
І просто лежала. Через 10 хвилин в палату заходять батьки, а за ними лікар. У мами потекли сльози.
— Донечко, як ти себе почуваєш?
— Все нормально.
— Ми так хвилювалися. — мама не переставала плакати. А тата таким переляканим я ще ніколи не бачила.
— У вас є 15 хвилин, щоб поговорити. Потім зайдіть до мене в кабінет, ми обговоримо її подальше лікування.
— Гаразд.
Ми розмовляли. Потім батьки поцілували мене в лоб і вийшли. Раптом дівчина, яка лежала на сусідньому ліжку проснулася.
— Привіт. — вона звернулася до мене.
— Привіт.
— Мене звати Аля. А тебе? — дівчина посміхнулася.
— А мене Рената. Можна просто Ріна. Що з тобою сталося?
— Ми з братом, — Аля показала на хлопця поруч з нею — попали в аварію.
— Це жахливо.
— Але нам ще пощастило. Могло бути гірше. А з тобою що сталося?
— Мене збила машина.
Я помітила, як вона стала сумною.
Ми ще розмовляли. Я дізналася, що її брата звати Роберт. Потім він і сам проснувся. І ми говорили вже в трьох. В 14:00 мене відвезли на процедури.
Після процедур я зайшла у ванну кімнату. І... не впізнала себе. Голова перемотана в бінті. Повсюди на тілі рани, подряпини і синяки. Я виглядала жахливо.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Пройти крізь туман
FantasíaЯ з дитинства мріяла, що на Новий рік станеться якесь диво. Але нічого не ставалося. Ось і настав черговий Новий рік. Але чи насправді він такий, як всі попередні?