Правда чи брехня

48 6 3
                                    

Вранці ми зібралися і рушили далі. Через півгодини ми були на місці. Печера була схована за деревами. Якби ми не знали, що вона тут, то могли і не помітити. Зайшовши в печеру, було темно, але якось ми помітили прохід. Сходи вели нас вниз. Спустившись, ми побачили невелике приміщення. Було досить світло, хоча джерела світла я не бачила. Зверху були маленькі білі плями, які нагадували зорі. Попереду був прохід далі. Стіни переливалися фіолетовими кольорами.
— Що ви тут робите? — почули ми, але незрозуміло звідки голос.
— Ми прийшли, щоб попросити кристал. — сказав Нік. — Вибачте, а ви хто?
— Хранитель цього місця. — відповів голос. — Я віддам вам один кристал, якщо один з вас пройде випробування правди.
— Гаразд.
— Проходити його буде Ріна.
— Звідки ви знаєте, як мене звати? — запитала я.
— Я багато чого знаю.
— А чому саме вона? — запитав Нейт.
— Тому що я так вирішив. Якщо ви згодні, то Ріна ставай посеред печери, а ви відійдіть.
Я поглянула на друзів і встала посередині. Вони відійшли. Навколо мене все засвітилося і з'явився бар'єр.
— Ти маєш говорити правду. Якщо ні, то тебе вдарить сильним током. Кого ти приховуєш? — хранитель виділив саме слово «Кого».
— Нікого. — збрехала я і мене відразу вдарило, що я чуть не закричала.
— Говори правду.
Я поглянула на друзів. В їхньому погляді читалось здивування і нерозуміння. З'явився комок в горлі, а до очей підступили сльози.
— Говори. — сказав голос.
— Гаразд. — відповіла я і опустила голову. — Я божевільна. Я бачу чорну істоту, якого звуть Дарк. Це він мені допоміг, коли я в тому лісі майже повністю втратила пам'ять. — з моїх очей потекли сльози. — І це він привів мене до Ніка, а потім до Мії і Нейта. І він показав дорогу, щоб вийти з лісу.
— Що сталося в тому лісі? — запитав голос. Я зрозуміла про що питає хранитель.
— Коли я зустріла Ніка, то ти почав втрачати пам'ять і я не знала, що робити. — з моїх очей градом текли сльози. — Ти після цього запитав, що сталося. Тоді я... поцілувала тебе. І я люблю тебе. Я не сказала, тому що боюсь, що це не взаємно.
— Випробування пройдено. — сказав хранитель і бар'єр зник. Я не в силах підняти голову і подивитися на друзів побігла вперед у той прохід.

Пройти крізь туманWhere stories live. Discover now