1

6.3K 384 831
                                    

Bir hevesle yayınladım lütfen başıma kalmasın öaöwkwjwj

* **

Bölüm 1: I.N

Çenemden yediğim yumrukla geriye doğru sendeledim. Ağzıma metalik kan tadı geldi. Dilimi ısırmıştım bir de. Harika.

Ellerimi saçlarımdan geçirip doğruldum. Onları dövmeye gelmemiştim ben sadece aptal dükkanlarına zarar verecektim ama dayak yiyordum. Bir tane de ben vurmak istedim. Karşımdaki yapılı adam bunu anlayınca pis pis sırıtmaya başladı.

"Gelip bize bulaşan sensin, belanı almadan siktir git buradan. Yoksa yakışıklı dinlemem dağıtırım güzel suratını. Anladın mı beni?!"

Haklıydı, kavga edemezdim onunla. Bu yüzden az önce birkaç kez yaptığım gibi yerden bir tuğla alıp dükkanının camına fırlattım.

Herif bu sefer çılgına dönmüştü küfürler savurarak beni yere itti ve suratıma defalarca kez vurdu. En sonunda yorulmuş olacak ki beni rahat bıraktı.

"Siktir git!" demeyi de unutmadı.

Ağzıma hala kan geliyordu. Kanı  adamın beni üzerinde dövdüğü çakıllı kumların üzerine tükürüp ayağa kalktım. Başım inanılmaz dönüyordu bu yüzden bir yere oturmam gerekti. Ara sokaklardan birine girip kendimi duvarın dibine attım.

Gözlerim kapanmaya başlamıştı. Başımı soğuk duvara yaslayıp biraz uyumayı düşündüm fakat sıcacık ellerin çenemden tutup yüzümü kaldırmasıyla yapamadım. Kim olduğuna bakmak için hafifçe gözlerimi aralasam da görüşümde bir bulanıklık vardı. Fark edebildiğim tek şey karşımdakinin bir erkek olduğuydu.

"Gerizekalı." diye küçümseyici bir tonda konuşmuştu. Yüzümü biraz daha inceleyip sırtındaki çantadan bir şeyler çıkarttı. Pamuk olduğunu düşündüğüm beyaz, üzerine bir sıvı damlattığı şeyi kaşıma değdirince ağzımdan bir inleme kaçmıştı. Bu hareketimin aksine karşımdaki beden pamuğu yarama daha da sert bastırmaya başladı.

"Az önce adama kafa tutarken hiç ses çıkartmıyordun ama?"

"Ona zarar vermek istemedim ben."

Çocuk birden geri çekildi ve kaşlarını kaldırıp yüzüme baktı. Yavaş yavaş kendime gelmeye başladığım için görüşüm de eski haline dönmüştü. Yüzünü daha net görebildiğim için de karşımdaki bu çocuğu tanıyor olabileceğimi düşünmüştüm. Gerçekten, tilkiyi andıran suratı bana çok tanıdık geliyordu. Büyük ihtimal okuldandı.

"Adamın dükkanına tuğla attın sik kafalı, sence bu zarar değil mi?"

Dediklerine omuz silktim, bu sırada o da bana yeniden yaklaştı ve pamuğu yer yer yaralı yüzümde gezdirdi.

"Amacım zaten buydu, dükkanına zarar vermek."

"Neden ki?"

Karşımdaki bu çok tanıdık gelen yabancı ne istiyordu bilmiyordum. Fakat yine de cevap verdim

"O sikik yerde uyuşturucu yapıyor o adam. Sonra da küçücük çocuklara veriyor."

Karşımdaki yabancı yeniden yaralarımla olan işini durdurup yüzüme baktı. Sonra da gülümsedi

"Mahallenin dost canlısı süper kahramanısın demek?"

Hiç de samimi olmayan gülümsemesine karşı ben kaşlarımı çatmıştım "Dalga mı geçiyorsun?"

Gülümsemesini bozup ifadesiz bir surat yaptı ve elindeki pamuğu bıraktı. Bu sırada onun yüzünü daha iyi inceleme fırsatı bulmuştum ben de. Yüzü öylesine tanıdık geliyordu ki... Onu tanıyordum, bu yüz benzerliği falan da değildi sikeyim ki onu bir yerlerden tanıyordum ama çıkaramıyordum işte. Bunu teyit etmek adına sordum ben de

Stolen Cookies | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin