Jungkook pov.
Jiminnel egész nap feküdtünk a kanapén, este pedig időben lefeküdtünk. Holnap szombat, de nekem muszáj bemennem az irodába.
Szombat reggel, végre hosszú idő után, kipihenten ébredtem. Elkészültem majd el is indultam. Munka után, még haza kell ugranom pár cuccért, és gondoltam reggelit is veszek magunknak.-Jó reggel Jungkook.-köszönt Taehyung, ahogy belépek az irodába.
-Reggelt, van valami hír a főnökről?
-Nem, semmi már 1 hete.
-Fantasztikus, gyere.-mutattam az irodám felé.
Leültünk az asztalhoz, majd Taehyung neki is kezdett.
-Nos, mint tudjuk Siwonnak nincs fia.
Elítélték gyilkosságért. És..nos akit megölt Jia párja volt. Akkor már nem éltek együtt, de valami oka volt rá mégis. Aztán benne van egy maffiában. Szerintem, de ez nem biztos a Főnök vele tárgyal, ezért tűnt el.-Miért nyomoztat Jimin után, ha nincs köze hozzá?
-Fogalmam sincs.
-Jimin apjáról tudunk valamit?
-Nem, semmit.
-Bassza meg, az idő szorít.-csapok az asztalra.
-Tudom Jungkook, de nagyon sok dolgom van így is, de ha nem haragszol Jiának is utána néztem.
-Komolyan?-végre valami jó hír.
-Nem valami ártatlan. Drog ügyei vannak, nyugtatókat szed, és keményen alkoholista. Szabad idejében pedig, előszeretettel barátkozik férfiékkal..ha érted mire gondolok.-mondja kínosan.
-Drog ügyek, és.. és árulja magát?!-ezt eddig miért nem tudtam?
-Sajnálom Jungkook.
-Most inkább mennék, ha esetleg megtudsz valamit..
-Hívlak.
-Köszönöm.
Kicsit sokkos állapotban hagyom el az irodát és úgy döntök rá érek ezekkel este foglalkozni. Lakásomba érve összepakolok pár napra elegendő cuccot, majd a pékséget útbaejtve esek be Jiminék ajtaján.10 óra körül lehet, úgy döntök ideje felkelnie a lustaságnak. Halkan nyitok be a szobájába. Hason fekve szuszog. Olyan aranyos. Várj mi?! Gondolataim elhesegetve lépek ágya mellé.
-Jimin.-suttogom.
-Jimin, ideje felkelni simítok hajára.
Komásan rámnéz es elmosolyodik. Olyan ártatlan..talán egy kicsit rosszul fogom érezni magam a halálakor..-Hoztam reggelit, gyere.-mondom ridegen.
Hirtelen mintha meglepődne, de követ.-Egyél amiből szeretnél, én elvonulok.
Csak meglepődve áll a konyha közepén az összekócolt hajával.Csak menj tovább Jungkook, nem törhetsz meg, ne kötődj senkihez.
Átaludtam a napot. Este Jimin simogatása keltett.
-J-Jungkook. Csináltam vacsorát. Kérsz?
-Nem!-majd átfordultam a másik oldalamra.
Hallom ahogy Jimin csak sóhajt egyet, majd otthagy. Nemtudom mit kéne csinálnom. Ő nem ártott nekem, de nekem muszáj lesz neki. Mindig miattam halnak meg az emberek, de mi mást tehetnék? En választottam ezt a munkát.-sóhajtva kikelek az ágyból majd Jimin után indulok. Az asztalnál ülve eszik.-Azthittem nem vagy éhes..
-Meggondoltam magam. Sajnálom ha néha bunkó vagyok, nem szándékos csak a munkám kikészít.
-Miért mit dolgozol?-kiváncsiskodik.
-Az nem fontos.-szedek maganak is enni.
Csendben telik el az idő, egymással szemben ülve eszünk, néha egymásra nézve. Jimin a száját beharapva fordul el. Amit nemtudok hova tenni. Inkább feláll és elkezd pakolni.-Szeretnél csinálni valamit ma?-kérdezem.
-Hát.-gondolkodik el.
-Nézhetnénk filmet, vagy fogócska?Hirtelen ötletén felnevetek.
-Hány éves is vagy?-kuncogok.-Naa.-dobja hozzám a konyharuhát.
Mire elkomolyodva nézek rá. Lassan tolom ki a székem.
-Most véged.-húzom ravasz mosolyra a szám.
Jimin nevetve kezd el futni az emelet felé. Mikor én is felérek, nem látom sehol. A fal mentén kezdek menni, közben ujjaimmal a falat végighúzva.-Jimin, merre vagy?-Hirtelen benyitok Jia szobájába, de arra nem számítok, hogy telibe neki megyek és ő elesik én pedig rá. Nevetve érünk földet, de hirtelen csend üt be, amikor arcunk nagyon közel kerül egymáshoz.
-Khm, akkor szerintem, maradjunk a filmnél.-mondom és segítek neki is felkelni.
Mi van veled Jungkook?
"Rendkívüli türelemre van szükség kivárni a méltó feladatokat, ha nincs mód változtatásra. S aztán csak elérkezik a nagy lehetőség, s akkor megvilágosodik a várakozás értelme."
YOU ARE READING
Lost in you (Jikook FF) Befejezett
FanfictionJungkook egy bérgyilkos keze alá dolgozik *A tudat, hogy én lehetek a jövendőbeli gyilkosod, megijeszt. De ha nem lesz választás hidd el előbb ölöm meg magam, mint téged.* 2020.03.05.🏅2.#kookmin 2020.03.11. 🏅1.#jungkook 2020.04.18.🏅1.#kookmin @𝓓...