Jungkook pov.
Mivel csak holnap találkozok Jiminnel, úgy döntöttünk Taehyunggal, ma átjön hozzám és tovább dolgozunk a terveken. De arra nem számítottam, hogy este amikor kiszállunk az autóból Jimin fog az ajtóm előtt állni.
-Hát ő?-kérdezi Tae.
-Nem tudom.-nézek rá.
-Sziasztok.-köszön Jimin.
-Szia.-mondjuk egyszerre.
-Tae, itt a kulcs menj be addig.
Mikor kettesbe maradunk Jimin a nyakamba borul és el sem akar engedni.-Mi történt?-simogatom a hátát.
-Itt aludhatok ma?
Igazából nem a legmegfelelőbb alkalom de mi mást tehetnék? Nem küldhetem el.-Persze, de dolgoznunk kell még.
-Nembaj, a szobádban is elleszek.
-Jolvan, gyere menjünk be.
-Várj!
-Hm?
Gyorsan ad egy puszit a számra.
-Mostmár mehetünk.
Mosolyogva engedem előre, és a konyhába megyünk.-Jimin ma itt alszik.-mondom Taenek.
-És a munka?
-Nyugi nem fog zavarni.
Ezután tényleg elvonult a szobámba mi pedig nekiláttunk a dolgoknak.-Szóval másfél hét múlva lenne a támadás, de szerintem előre kéne hoznunk mivel nemtudok két helyen lenni egyszerre.-mondom.
-Végülis minden adott hozzá. Jövőhét pénteken fogunk rájuk törni.
Ezután átnéztük a másik maffia épületének minden egyes kis területét és megbeszéltük ki honnan fog támadni.
Én és Taehyung a 2 főnökre megyünk. A többiek pedig elintézik a többi semmirekellőt. Miután kitárgyaltunk mindent, Tae már inkábbnem hozta fel, hogy mi lesz tulajdonképpen Jiminnel és, hogy intézem el ezt az egészet vele kapcsolatban.-Szerintem én elmegyek aludni.
Taenek adtam takarót, mivel a kanapén alszik.
Azthittem Jimin már aludni fog, de még telefonozott.-Azthittem sose végzel.-tette le a készüléket.
-Pedig siettem.-fekszek mellé.
Hozzámbújt és derekam körül átkarolt.-Álmos vagy?-kérdezem kezét simogatva.
-Ühüm, kicsit.-kezdi el puszilgatni nyakam.
A jól eső érzésre felsóhajtok.-Jimin mit csinálsz?-nem válaszol csak kezét elkezdi levezetni.
Bármennyire is szeretném még nincs itt az ideje. Ezért kezére fogok és fordítva helyzetünkön gyűröm magam alá.-Semmit.-mosolyog.
-Én nem úgy látom.
Nyomom akjam övéire. Pár perc után elválok tőle és homlokának döntöm enyém.-Komolyan gondoltam amit mondtam..
-Tudom Kook.-sóhajt
Lépteket hallottam ezért inkább visszafeküdtem mellé, mivel jó lenne, ha Tae nem látna meg minket. Ezután gyorsan elaludtunk.Reggel kiabálásra ébredtem amit nem tudtam hova tenni. Oldalra néztem de Jimin nem volt mellettem, ezért megindultam a konyhába.
-Te teljesen hülye vagy?-hallom Tae hangját.
Kíváncsi vagyok ezért nem lépek még be a helyiségbe.-Nem tehetek róla! Sőt Jungkook se. Hidd el nem én akartam így.
Mit nem akart így?-Oh szóval csak hülyítetted az öcsém?
Szóval innen fúj a szél. Ezekszerint meglátott minket este..remek.
Inkább beavatkozom mielőtt nagyobb vita lesz.-Jó reggelt nektek is.-megyek a kávéfőző felé.
-Na a másik jó madár. Büszke lehetsz magadra.-mondja munkatársam.
-Miért is?-nézek rá.
-Komolyan kavarsz vele, miközben tudtad, hogy Mason mennyire oda van érte. Te normális vagy?
-Először is, nem beszélsz se vele se velem így. Másodszor szerintem semmi közöd Jimin mit csinál és kivel, nem jártak.
És nem utolsó sorban nem te döntöd el kihez húz a szíved.-öntöm ki a kávém.-De rohadtul te tehetsz róla. Nem játszhatsz mások érzéseivel.
-Nem tehetek róla, nekem más kell, sajnálom.-mondja majdnem sírva Jimin.
Erre Taehyung elindul felé, folytatva a kiakadását. Gyorsan közéjük állva nézek Tae szemébe.-Elég volt! Ebbe nincs beleszólásod. Most pedig jobb lenne ha mennél.-mutatok az ajtó felé.
-Ezt még megbánjátok.-teszi ujját mellkasomra.
-Neked is további szép reggelt.-mosolygok gúnyosan.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lost in you (Jikook FF) Befejezett
FanficJungkook egy bérgyilkos keze alá dolgozik *A tudat, hogy én lehetek a jövendőbeli gyilkosod, megijeszt. De ha nem lesz választás hidd el előbb ölöm meg magam, mint téged.* 2020.03.05.🏅2.#kookmin 2020.03.11. 🏅1.#jungkook 2020.04.18.🏅1.#kookmin @𝓓...