15.

2.2K 173 2
                                    

Jungkook pov.

A bárba érve kértem magamnak egy whiskyt. Direkt gyalog jöttem, tudtam, hogy ma nem józanon fogok kikötni, kitudja még hol. Nézem a táncoló tömeget, és rosszul leszek a sok közönséges embertől. Jimin egyikhez se hasonlít. Már megint Jimin, idegesen csapom le a poharam a pultra.

-Még egyet kérnék.-mondom a pultosnak.

Már az ötödik körnél járhatok, mikor feltűnően nézeget egy lány a pult végéről. Összehúzom szemöldököm, és elmosolyodva feléveszem az irányt. Hirtelen felállva már érzem az alkohol hatását. Szerintem meg van a mai partnerem. Egy olyannak mint én, aki csak a saját érdekeit nézi, nem való kapcsolat. Nemtudok tovább küzdeni magam ellen. Ez a lány pedig tökéletes ma estére.

-Szia, meghívhatlak valamire?-kérdezem kedvesen.

-Hali, hát nem utasítom vissza.-húzza ki a széket maga melett, jelezve, hogy foglaljak helyet.

Kikérve magamnak még egy whiskyt, partneremnek meg egy vodka narancsot, kezdünk el beszélgetni. Jól alakul az este, ezért elindulunk hozzá. Felérve lakására, amint becsukta az ajtót, nekilökve tapadok szájára. Hevességem miatt egy sóhaj kúszik ki ajkai közül. Elkezdem befelé terelni, közben meg nem szakítva a csókot. Nemtudom merre van a szoba..

-A folyosó végén jobbra.-válaszol a fel nem tett kérdésemre.

Elmosolyodva húzom magammal, miközben hátrálok. A szobába érve az ágyra lököm, mire nyög egyet. Felé tornyosulva tartom magam kezeimen, miközben felsője alá nyúlok. Akjairól áttérek nyakára, kezeimmel lejebb haladva testén. Kezeivel közben kicsatolja övem, gyorsan kibújok a nadrágomból, majd visszatérek kulcscsontjára. Hátamra fekve húzom ölembe. Elkezdi mozgatni csípőjét, belőlem egy morgást kiváltva. Fülem mögé nyomva egy puszit, halad egészen alsónadrágom korcánál, rámnéz majd lassan elkezdi rólam lehúzni.

-Van nálad óvszer?-kérdezi.

Mintha hirtelen visszahúztak volna a valóságba, és pofánvágtak volna, úgy érzem magam. Valamiért Jimin csalódott feje jelenik meg előttem, és képtelen vagyok megtenni. Tudom, hogy semmi közöm nincs hozzá. Mégse megy. Gyorsan felállok, és magamra kezdem kapkodni ruháim.

-Ne haragudj, mennem kell.

-Mi? Miért?

-Ez bonyolult..

-De..
Mire elkezdené én már be is csuktam magam után az ajtót. Kint szakad az eső, és hamarosan vihar lesz, ráadásul szétszakad a fejem.

-Nem tudtam mi hiányzik.-mondom magamnak. A hosszabik úton indulok el, kell egy kis friss levegő.

Nagynehezen Jiminékhez érek. 
Hajnal körül járhat az idő.
Szédelegve esek be az ajtón. Előveszek egy cigit és számba téve gyújtanám meg.

-Ne dohányozz bent.-csapja meg a fülem egy hang a lépcső felől.

-Te csak ne mond meg mit csináljak.-forgatok szemet.

Erre odajön hozzám és a cigit kiveszi a számból. Hirtelen elkap a hányinger, és kezem a szám elé kapom.

-Rosszul vagy?

Hirtelen minden kijön belőlem, Jimin nem szól semmit, csak segít eljutni a szobáig. Aztán magamra hagy. Gondolom utánam takarít. Szörnyen érzem magam.
Pár órája biztos bámulhatom a plafont. Az eső hangját hallgatom közben, olyan megnyugtató. Villámlik es dörög az ég is. Hirtelen kinyílik az ajtó, de nem nézek oda, csak behunyom a szemeim.

-Jungkook?-kérdezi halkan Jimin.

Nem válaszolok. Hallom, hogy elkezd közeledni felém, majd az ágy mellett megáll.

-Veled a-alhatok? Félek, a.. a vihartól.

Erre hirtelen akkorát dörög az ég, hogy még az ablakok is beleremegnek. Jiminnek több se kell. Bebújva mellém, szorosan hozzám bújik.
Én pedig csak  fekszem ott, mozdulatlanul mellette. Életemben először bűntudattal küzdve.

Lost in you (Jikook FF) BefejezettWhere stories live. Discover now