56.

1.4K 128 4
                                    

Jungkook pov.

Ezután a húzós beszélgetés után, úgy döntöttünk, hogy lezuhanyozunk, majd csináltam Jiminnek valamit enni, hiszen valahogy fel kell majd épülnie. Mindketten elmondhatatlanul kimerültek vagyunk, ezért nem fog ártani, egy jó nagy alvás. Nem tudom melyikünk van jobban megviselve lelkileg, de próbálunk segíteni egymáson. Most ez a legfontosabb, mindkettőnknek fel kell épülnie és végre folytathatjuk ott ahol elkezdtük, mert ahol abbahagytuk ott semmiképpen sem szeretném. Még csak délután van, de mi már nyakig betakarózva fekszünk és egy ideig fel sem kelünk, hosszú idő után végre a saját ágyamban vagyok Jiminnel, ez pedig egy olyan dolog amiről egy hete még álmodni sem mertem.

Másnap csak délután keltem fel, szóval sikeresnek bizonyult a pihentető alvás. Miután végig aludtam majdnem egy napot, felkelek és kicsit kinyújtózom. Csukott szemmel nyúlok magam mellé, de a szőke nincs mellettem ami jelen esetben rohadtul zavar ezért meg is keresem. Nem kell sokat mennem, csak egy emeletet ugyanis a konyhában tevékenykedik.

-Miért nem alszol?-kérdezem, mire rám kapja tekintetét.

-Csináltam neked reggelit. Vagyis inkább már majdnem vacsorát.-nevet fel

-Köszönöm.-mosolyodok el én is.
Mivel mára semmi dolgunk nem volt ezért, csak filmeztünk és visszafeküdtünk egy kicsit. Holnap be kell mennem, az irodába ugyanis Taehyunggal véget vetünk ennek az egész maffia dolognak, a saját érdekünkben. És persze az én részemről, Jimin érdekében is, nem akarom mégegyszer kitenni őt ennek.
Miközben a szőke nézi a filmet, eszembe jut, hogy el kéne kezdeni házakat nézegetni. A végleges lezáráshoz muszáj elmennünk ebből a házból is, és persze megígértem neki, hogy el fogunk költözni ha ezeken túl vagyunk. Meglepetésnek szeretném ezért nem avatom be, megvárom amig elalszik majd neki is állok a keresgéléshez.

Egészen könnyen és gyorsan végeztünk másnap. Miután véget vetettünk a múltunknak, amibe már hosszú évek óta benne voltunk, megkönnyebbültem. Soha többet nem kell ezen aggódnunk, Taehyunggal persze ugyan úgy jóban maradunk ettől független. Ennek örömére beültünk valahova délután ketten és be is avattam a tervembe az új házzal kapcsolatban. Tegnap este sokáig fent voltam emiatt, és egy másik környéken találtam egy nagyon szép eladó házat. Ha már költözünk, akkor ne a közelben mozogjunk.

-Szerinted tetszeni fog neki?-mutatom Tae felé mobilom képernyőjét amin az új ház szerepel.

-Biztosan, ezt tényleg jól kifogtad.

-Szerencsém volt.

-Mikor hívod fel a tulajt?-érdeklődik

-Szerintem már ma este. Nem akarok lecsúszni róla, és biztos vagyok benne, hogy a szőke sem.

Délután, mikor hazaértem Jimin el volt foglalva a nappaliban, valami filmmel. Úgy gondoltam most fel tudom hívni a nőt és tudunk egyeztetni, el is vonultam a fürdőbe. Ott biztosan nem hallja meg párom, mit és kivel beszélek.

Hamar le is tudtam, a címet üzenetben kapom meg, mivel ez egy új hirdetés kevesen vették még észre. Nagyon örültem, hogy az elsők között vagyok, akik esélyesek a ház megvételére. Ezután pedig csatlakoztam, Jiminhez és együtt néztük a filmet.

-Hol voltál ilyen sokáig?-érdeklődik miközben hozzám bújik.

-Papírokat intéztünk Taevel után pedig beültünk valahova beszélgetni.-felelem  amire csak hümmög.

-Te mit csináltál ma?-simítok felkarjára.

-Ugyan azt mint most.-mosolyodik el

-És mit szolnál, ha változtatnánk a terven?-hajolok nyakára. Nem is emlékszem mikor voltunk utoljára együtt.

-Tetszik az ötlet. -hajtja hátrébb fejét, egy szusszanás kíséretében.

-Ezt örömmel hallom.-döntöm el a kanapén. Mikor szám súrolja övét, akkor kapok egy üzenetet, ami nyilván a házzal kapcsolatban jön, ami miatt izgatott vagyok így egyből telefonomhoz nyúlok, visszaülve eredeti pozíciómba.

-Mi történt?-kérdezi a szőke, miközben próbálná megnézni mit olvasok ennyire.

-Semmi.-zárom le telefonom. Majd hajolnék vissza hozzá, de elhúzódik.

-Megyek aludni, további jó semmi nézegetést.

-Ne csináld már.-nézek távolodó alakja után.

Lost in you (Jikook FF) BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang