Jungkook pov.
-Jia mh,-csókol tovább.
-Egy kicsit leállnál? Mit keresel itt?-Nem foglalkozva velem csatolja ki övem is.
-Na jo elég, Jia mi történt?
-Hiányoztál, ennyi.
Kicsit jobban szemügyre véve, észreveszek egy nagyon kicsi szívásfoltot a nyakán, ami biztosan nem én voltam, ugyanis itthon se voltam. Nem szólok neki, majd én utána járok.
-Te is. -hazudom.
-Figyelj, most nem igazán alkalmas, bepótolhatnánk máskor?-kérdeztem.
-Nem hiszlek el Jungkook, mi az, hogy nem alkalmas?!
Kezd el zokogni és a földre esik. Meglepettségemben csak állok egyhelyben, és nemtudom mihez kezdjek. Leülök mellé a földre és megölelem.-Jia mi történt?
-Semmi, csak az idióta volt férjem volt nálunk.
-Szeretnél, róla beszélni?-nemlegesen rázza fejét, mire sóhajtok.
-Akkor én mit tudok tenni?
-Itt maradhatok estére?
-Gyere.-Húzom fel a földről. Befektetem az ágyamba, megvárom amig elalszik és visszamegyek a nappaliba. Már egy ideje nézek valami halál unalmas filmet amikor valami elkezd rezegni, azért még nem bolondultam meg, remélem.
A telefonom mellettem van, az biztosan nem lehet. Körbenézek és a földön meglátom, Jia telefonját.
A kicsim név villog a kijelzőn. Összehúzom szemöldökeim, mert én ugyan nem hívom.
Vacilálok, hogy felvegyem vagy ne, de addigra leteszi az illető. A saját telefonomba elmentem a számot.
Utána kell járnom, valami nem oké itt. Laptopomba beírom a megfelelő programba a telefonszámot, majd a kódokat amik ilyenkor kellenek és már csak pár perc és kiadja kié a szám. Felnézek, hát mindenre számítottam, csak erre nem. Mi köze van hozzá? És én ezt miért csak most tudom meg?
Idegesen járkálok fel alá, várom hogy az állítólagos "szerelmem" felkeljen és számon kérjem. Alig telik el pár perc és Jia battyog le a hálóból.-Elárulnád, hogy ez mégis kicsoda?-Mutatom felé a telefonját amin, ott virít a kicsim becenév.
-Te elvetted a telefonom??
-Jajj ne haragudj, de a nagy hisztid közbe kiesett, de itt én kérdezek nem te!-Kiabálok rá, kezd kihozni a sodrómból.
-Szóval, ki is ez??
-Senki, semmi közöd hozzá.
-Oh szóval azt mondod, mint a barátodnak, semmi közöm hozzá, hogy kivel fekszel össze?
-Te-tessék?
-jól hallottad, azthitted nem látom a szívás foltot?
-Jungkook, ez nem az aminek látszik.
-Oh szóval éppen azt próbálod nekem elmagyarázni, hogy az nincs is ott, nem?!-Hoz ki teljesen sodrómból és idegemben a falba vágok.
-Mond, te teljesen hülyének nézel, ráadásul pont egy 17 éves fiúval?-Döbben le Jia.
-Te miről beszélsz?-Nevet fel, de mikor meglátja gyilkos tekintetem, elhalkul.
-Figyelj, nem tudom mit kombinálsz, de,-Jön hozzám közelebb, mire hátrálok.
-Szóval nem mond neked az a név semmit, hogy Park Jimin?-Teljesen befeszül és sokkos állapotban áll előttem.
-Hát öhm..
-Hát mi?
-Ő a f-fiam,és..
-A f-fiad? Mivan?!
Ekkor lepergett előttem minden, amit Jimin mondott az anyjáról, és összeállt a kép.
Itt valami nagyon nem oké.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lost in you (Jikook FF) Befejezett
FanficJungkook egy bérgyilkos keze alá dolgozik *A tudat, hogy én lehetek a jövendőbeli gyilkosod, megijeszt. De ha nem lesz választás hidd el előbb ölöm meg magam, mint téged.* 2020.03.05.🏅2.#kookmin 2020.03.11. 🏅1.#jungkook 2020.04.18.🏅1.#kookmin @𝓓...