Jungkook pov.
Mikor lefékeztem egy piros lámpánál ránéztem a szőkére, aki csak egy fura mosollyal méregetett. Ha nem tudnám mit jelent nála ez a fej valószínűleg a hideg futkosna a hátamon.
-Mire készülsz?-kérdezem a nyilvánvalót, közben egyik kezem a kormányon másik a váltón pihen.
-Semmire.-ránt vállat, majd felém eső kezét combomra teszi.
Közben váltott a lámpa ezért elindulok, érzem ahogy egyre feljebb vezeti pici kezét és már majdnem ölemnél állapodik meg, mikor hirtelen megáll én pedig élesen beszívom a levegőt. Hallom ahogy felkuncog, ami miatt kezdek ideges lenni.
-A tűzzel játszol.-szólok rá.
-Milyen helyes kis tüzem van.-harapja be száját.
-Nem az én fenekem fogja bánni.-figyelmeztetem, mire tagomra markol. Egy pillanatra lehunyom szemem, de realizálom, hogy éppen vezetek és nem hiányzik egy baleset.
-Jimin vezetek.-veszem el kezét.
Én naív azt hittem majd annyiban hagyja a dolgot de tévedtem. Mivel délutánra esett a ház megnézése így azóta jócskán besötétedett kint ráadásul a hátsó üvegek sötétítettek. Kicsatolta övét majd hátra mászott amit én értetlenül néztem.
-Mit művelsz?-kérdezem, közben szememet le sem véve az útról.
-Ünneplek. Egyedül!
-Mit ünnepelsz?-nevetek fel.
-Az új otthonunkat, mondjuk veled jobb lenne.-húzza le sliccét.
-Mindjárt hazaérünk.-hiszen csak egy utcányira vagyunk.
Egy újabb piros lámpánál hátra nézek, de szerintem csak magamat kínzom ezzel a tettemmel. Jimin lehúzott gatyával fekszik a hátsó ülésen és magának veri. A gázra lépek mit sem törődve a lámpával és a házunkig meg sem állok. A kesztyűtartóbol előveszek egy óvszert, pont ilyen esetek miatt, majd hátra mászok hozzá. Haja homlokára tapad és már a levegőt is egyre jobban kapkodja.-Nem mész el nélkülem.-fogom le kezeit feje felett.
-Ezh nem igazság.-kezd ficánkolni alattam.
-Az nem volt az, hogy egész úton hergeltél te szemtelen.-szabad kezemmel megpróbálom levenni magamról nadrágom, de ez a szűk hely miatt is nehézkesen megy. Fogaim közé veszem a kis tasak csücskét és letépve veszem elő a gumit.
-Legalább én had csináljam azt.-néz rám kérlelően. Kezébe adom és már rá is görgeti álló tagomra. Lehajolok hozzá egy csókra, hogy érezze azért szeretem, de most csúnyán el lesz intézve, amiért hergelt egész úton. Lábait felemelem majd egy hirtelen mozdulattal belé is hatolok, mire egy nagy nyögés tör ki belőle. Várok egy picit, hogy megszokja majd el is kezdek mozogni. Közben ráhajolok nyakára és szívni kezdem érzékeny bőrét, kezei már nem simogatják hátam, hanem karmolják, ami kifejezetten beindít. A szűkös hely miatt nehezen, de fordítok helyzetünkön. Én ülök ő pedig nekem háttal ül rajtam az ülésbe kapaszkodva. Csípőjét fogva bírom gyorsabb mozgásra.
-Mindjárth.-adja tudtomra. Amikor éppen felemelkedik én is kihúzódom belőle, és mikor ül vissza előre nyomom csípőm, ezzel jobban beléhatolva. Az egyik lökésnél pont eltalálom gyenge pontját ami miatt fejét hátraveti és egy hangos nyögéssel el is élvez. A kocsit a lihegések és morgásom tölti be, pár másodperc után ugyanis én is követem a szőkét. Kimászik ölemből és mellém ül, rendezve légzését.
-Azta.-mondja
-Ezt mindig is ki akartam próbálni.-hajtja fejét vállamra.-Nem tudom mikor lettél ilyen bevállalós de tetszik.-nevetek. Állam alá nyúl és felé fordítja fejem majd megcsókol. Soha nem dominált még, de most hagytam, hogy kiélvezze a vezetést a csókunkban.
-Nekem te tetszel.-mondja két csók között. Annyira beindít ez az éne, szóval ennyit arról, hogy ő irányít.
-Menjünk inkább be.-jegyzem meg.
-Holnap már pakolunk is?-kérdezi izgatottan.
-Ha szeretnéd édesem, akkor már ma pakolhatunk.
-Ma téged szeretnélek.-nyalja meg mosolyogva a száját.
-Megkapod.-húzom vissza magamhoz egy utolsó csókra mielőtt bemennénk.
YOU ARE READING
Lost in you (Jikook FF) Befejezett
FanfictionJungkook egy bérgyilkos keze alá dolgozik *A tudat, hogy én lehetek a jövendőbeli gyilkosod, megijeszt. De ha nem lesz választás hidd el előbb ölöm meg magam, mint téged.* 2020.03.05.🏅2.#kookmin 2020.03.11. 🏅1.#jungkook 2020.04.18.🏅1.#kookmin @𝓓...