61.

1.3K 108 5
                                    

Jungkook pov.

Reggel olyan jó ébresztőt kaptam mint még soha. Jimin egy pohár vízzel öntött le, amit nem tudtam hova tenni.

-Megint mit csináltam, amig aludtam?-kérdeztem értetlenül miközben felültem.

-Az mindjárt kiderül.-mondta halkan,majd indult volna ki a szobából, de keze után kaptam.

-Engedj el!-kiabált rám.

-Mi ütött beléd?-húztam el olyan gyorsan kezeim, mintha valami forróhoz nyúltam volna. Szemei furán csillogtak és semmit sem tudtam kiolvasni belőlük.

-Jimin?!-szólítottam meg, de csak elfordította a fejét.
-Ezt már megbeszéltük, először kérdezz. Nincs okod kiborulni, megtudunk beszélni mindent.-fogtam kezére finoman, amit most hagyott.

-Csak kiborultam megint, sajnálom. Nem ezt érdemelnéd.

-Min borultál ki édesem?-ültem közelebb.

-Az a nő akitől vetted a házat írt neked.-nézett rám kétségbeesetten.

-Mutasd.-az üzenetben igazából csak annyi állt, ha rá érek megihatnánk valamit kettesben. Persze megértem Jimin kiakadását, hiszen biztos nem esett jól neki, de megint én iszom meg a levét ennek az apró üzenetnek.

-Nyilván nem fogok vele találkozni, már mondtam, hogy nekem csak te kellesz. Rémlik?-kérdeztem.

Nem mondtam neki, de fogalmam sincs hogy boldogulna egy gyerekkel. Biztosan gondoskodó lesz, csak nem most, hiszen ő is olyan még mint egy gyerek. Úgy érzem a kapcsolatunkban most nekem kell okosabbnak lennem, támogatnom kell őt, mert láthatóan nem tudja elengedni a megcsalás gondolatát.

-Igen tudom csak..

-Jimin, figyelj! Veled vagyok, mert téged szeretlek. Nem akarok mással találkozni, ne engem hibáztass, hogy írt nekem.-csapok combomra tehetetlenségemben.

-Nem téged hibáztatlak.-feleli.

-Tényleg? Akkor a csapból kúszott ide az a bögre víz?-hitetlenkedek.
-Nem bízol bennem?-kérdeztem

-De!-vágta rá.
-Bízok benned.-mondta.

-Nekem nem úgy tűnik, én próbálkozom de néha nem tudom hova tenni a féltékenységed. Talán adtam rá okot?-érdeklődök.

-Nem.-hajtja le fejét.

-Akkor kérlek ne csináld ezt, inkább kérdezz de, ha így kiborulsz és már az is baj ha hozzád érek nem fogok tudni segíteni.

-Nem tudom mi ütött belém tényleg. Sajnálom.

-Semmi gond.-öleltem magamhoz, majd kimentem a szobából.

-Most meg hova mész?-kiált utánam.

-Lezuhanyozok aztán szundítok egyet a délutáni szexhez.

-Komolyan nem hiszlek el Jungkook.

Nem siettem, minden percét kiélveztem a rám zúduló forró víznek, ami most teljesen ellazított. A zuhany végeztével megebédeltem és leültem a nappaliban sorozatozni.

-Haragszol?-jött mögülem a szőke halk hangja.

-Nem édesem, kéne?-néztem továbbra is a képernyőt.

-Megérdemelném.-erre nem válaszoltam, mert igaza volt tényleg megérdemelte volna, de azzal semmire sem mentünk volna. Nehéz időszakon vagyunk túl, most jött ki rajta nekem pedig támogatnom kell. Fordított esetben ő is ezt tenné.

-Csatlakozhatok?-jön az újabb kérdés.
Ránéztem és kitártam karjaim, jelezve, hogy jöjjön nyugodtan. Szinte egyből nekem csapódott és szorosan megölelt.

-Tudom, hogy bízhatok benned, csak nehéz. Hirtelen nem tudom, hogy levezetni ezt az érzést, mikor valaki bepróbálkozik nálad.

-Én elhiszem és, ha normálisan kérdezel hidd el válaszolni fogok. Nekem sem esik túl jól mikor nem csinálok semmit mégis egy bögre víz landol rajtam.-nevetek fel.

-Többet nem fordul elő.-szorít még jobban magához.

Az este további részében pedig el sem akart engedni, csak szorosan hozzám bújt ezzel kifejezve milyen fontos is vagyok neki. A film végeztével, úgy éreztem kipihentem magam és megbeszéltük a dolgokat Jiminnel. Ígéretemhez hűen, pedig bepótoltuk a délutáni menetet, ez a fajta kikapcsolódás mindkettőnknek jót fog tenni most. Egy kicsit itt is ki tudom fejezni, hogy nekem is fontos, remélem neki is annyit jelentenek az apró érintések, csókok és édes megjegyzések miközben együtt vagyunk, mint nekem.
Így hát eldöntöttem a kanapén és az este elkezdődött, mikor ráhajoltam nyakára és közben kezem pólója alá vezettem.

Lost in you (Jikook FF) BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora