Jungkook pov.
A maffia lezárása óta megenyhült a szívem, mert már nem az erőszakba kell élnem, ráadásul Jimin is itt van nekem. Még egy ok amiért megváltoztam. Tae ma jön át Masonnel, rendeződött a viszonyunk szóval ma este iszogatni fogunk. A zuhany alól kilépve a szoba felé vettem az irányt, hogy felöltözzek majd utána jiminnel elmenjünk venni pár üveg alkoholt. Amikor beléptem a helységbe párom mintha ideges lett volna.
-Történt valami?-kérdezem.
-Nem, semmi! Öltözz fel, kint megvárlak.-adott puszit számra majd ki is viharzott. Furcsán viselkedik ez tény, de próbálok nem foglalkozni vele. Az út is kicsit kellemetlenül telt, hiába mondtam el neki százszor, hogy mondja el, ha bántja valami úgy látszik még mindig nem teszi.
-Majd én beengedem őket.-pattan fel Jimin a kanapéról. Miután üdvözöltük őket én elindultam a konyhába poharakért, de mire visszaértem csak ketten voltak a nappaliban.
-Jimin?-kérdezem.
-Ahogy eltűntél, elvonult.-feleli Mason.
-Remek, akkor mindjárt jövök addig nyugodtan nyissátok ki ezeket.-adom kezükbe a vásárolt alkoholok nagyrészét. Amikor a szoba elé érek, tompán hallom a szőke hangját a csukott ajtón keresztül, mintha ideges lenne. Hirtelen nyitok be, mire lefagyva néz rám és egyből leteszi a telefont.
-Kivel beszéltél?-sétálok közelebb, majd mikor elé érek lenézek rá, ugyanis az ágyon ült.
-Senkivel.-nyel egyet, hamis mosolya közben.
-Azt kérdeztem kivel beszéltél.-ismétlem magam, de választ nem kapok.
-Akkor, ha képes leszel őszintének lenni kint megtalálsz.-indulnék ki.-Várj!-kap csuklóm után.
-Elmondom csak ne legyél ideges.Tényleg nem tudom mire számítsak ezek után.
-A ház tulajával beszéltem.-nyögi végre ki, majd kezembe adja telefonom. Nem ártana lecserélni a jelszavam.
-Miért?-kérdezem, még nyugodtan.
-Azt mondtad ne rajtad vezessem le, szóval kiakadtam, hogy rád hajt ezért szépen megmondtam neki, nincs esélye nálad.
-Megérte? Mostmár akkor lenyugszol?-kezdek ideges lenni.
-Miért nem tudod csak elengedni, annyiszor megbeszéltük már ezt. A kapcsolatunknak ártasz ezzel Jimin.-hagyom magára.Kezdem rosszul érezni magam amiatt, hogy vendégeink vannak és most is ez megy.
-Na itt is vagyok, akkor mehet a buli.-ülök le Taehyung mellé.
-Minden oké?-érdeklődik Mason.
-Persze, de hagyjuk most ezt.-veszek el egy poharat magamnak is, amit megtöltök a számomra legszimpatikusabb itallal.
Nem beszéltünk komolyabb témákról, egyszerűen jól éreztük magunkat, nevettünk és kikapcsolódtunk. Már egy ideje hárman voltunk, ezért Mason felajánlotta, hogy beszél a szőke fejével, de mikor túl sokáig voltak bent a szobába kettesben kicsit furcsálltam, így utánuk mentem.-Csak nem akarom elveszíteni.-hallom párom szomorú hangját.
-Nem is fogod, kezeld ezt kicsit lazábban, veled van, nem ez a lényeg?-válaszol Mason.
-De, azt hiszem. Figyelj!-folytatja a szőke. Nem látom őket, szóval fogalmam sincs mit csinálnak.
-Kérhetek valamit?-Persze.-adja a választ vendégünk.
-Segítesz féltékennyé tenni Jungkookot?-na erre nem számítottam.
-Nem hiszem, hogy ez jó ötlet, pont ezekért veszekedtek.-hallom az észszerű magyarázatot.
-Kérlek.
-Legyen.-egyezik bele Mason pár perc csend után, én pedig jobbnak látom, ha vissza megyek a nappaliba. Tényleg, fogalmam sincs ez mire jó, de rendben. Játszunk így Jimin! Kis idő múlva meg is jelenik az újdonsült színész csapat. Párom és vendégünk velem és Taevel szemben foglal helyet.
-Na akkor iszunk végre?-kérdezem.
-Persze.-felelik.
-Neked mit tölthetek?-simít Mason a szőke combjára.
-Valami erőset.-mosolyodik el gúnyosan miközben rám néz.
Nem fogom túlreagálni, azt a bizonyos határt úgysem fogják átlépni, így is maga alatt vágja a szőke a fát, de állom a próbát és ez sem fogja elrontani a kedvem. Így legalább lesz valami szórakoztató az estében elérem, hogy Jimin boruljon ki és belássa nálam ezzel nem megy semmire és legalább rájön, hogy a féltékenység nem vezet semmi jóra.
YOU ARE READING
Lost in you (Jikook FF) Befejezett
FanfictionJungkook egy bérgyilkos keze alá dolgozik *A tudat, hogy én lehetek a jövendőbeli gyilkosod, megijeszt. De ha nem lesz választás hidd el előbb ölöm meg magam, mint téged.* 2020.03.05.🏅2.#kookmin 2020.03.11. 🏅1.#jungkook 2020.04.18.🏅1.#kookmin @𝓓...