Jungkook pov.
Felérve lakásomba ledobom magam a kanapéra és laptopomat hasamra téve kezdek keresgélni Jiminünk után.
Úgy döntöttem csinálok egy kamu profilt, ahonnan könnyen tudom figyelni. Be is követem instagrammon.JJKbun27 lett a felhasználónevem.
Eltelik pár perc és vissza is igazol.
Itt az idő Jungkook, most vagy soha. Veszek egy mély levegőt és ráírok.JJKbun27: hali:)
PrkJM: ismerlek, esetleg?
JJKbun27: Még nem, de gondoltam itt a lehetőség.
PrkJM: köszi, kihagyom kitudja ki vagy..
JJKbun: Mit csináltál ma?
PrkJM: semmi közöd hozzá..
JJKbun27: Ha úgyse ismersz miért nem mondod el? Úgyse adom tovább senkinek, addig is ismerkedünk.
PrkJM: Nem adod fel, igaz?
JJKbun27: Nem szokásom ;)
PrkJM: összevesztem valakivel, nem volt valami jó napom, aztán valami fura pszichopata beült mellém az egyik órán, mint leendő tanár...
JJKbun27: Min vesztetek össze? - h.. még, hogy én pszichopata, vicces vagy Jimin.
PrkJM: röviden, én szakítani akartam, ő nem.
JJKbun27: Miért nem?
PrkJM: nem tudom, beteg a felfogása, valami nem oké vele, nem mondom, hogy nem félek tőle..többször megütött már.
Mi a tosz? Megütötte?
JJKbun27: És tud róla valaki?
PrkJM: az anyám, de nem nagyon érdekli, elvan foglalva az újdonsült pasijával:)
JJKbun27: És apukád?
PrkJM: őt inkább hagyjuk..de most mennem kell, ha nem haragszol.
JJKbun27: Jolvan, szia.
Na hát ez fura volt. Nyilvánvalóan az a szőke hajú a suliból jimin barátja, vagyis exe. De várjunk csak akkor mit keresett ott Jia házánál? Azt mondta nem ismeri biztosan valami félreértés. Órámra nézve hirtelen lesápadok, ugyanis majdnem hajnali egy óra van én pedig, ma már utazom.
Összeszedve minden erőm felkelek a kanapéról, eszek, gyorsan letusolok és irány az ágy.
Reggel az ébresztőm dobhártya kiszakító hangjára kelek..kellemes. Kikúszok a nappaliba a bőröndömért és összepakolok pár napra, majd elkészülök. A főnököm már itt van értem, szóval együtt megyünk a reptérre. Gyűlés lesz a Floridai központunkban és mivel én vagyok a jobb kéz, muszáj ott lennem.-Sikerült kideríteni valamit?-Kérdezi Jiwon a főnököm.
-Az apjával van valami nézeteltérése, az anyjával lakik, de ahogy leszűrtem vele se nagyon jó a kapcsolata.
-Ennyi?
-Egy nap alatt nem tudtam meg mást.
-Rendben haladj az üggyel, egy hónapod van kideríteni róla mindent.
-Egy hónap?!
-Jungkook a megrendelő nem vár. Örülj, hogy nem kell bevetésre menned hanem védem a segged es ilyen piti munkákat kapsz.
-Ahj jo..
-Most pedig megyek lepihenek-időközben megérkeztünk a szállodába.
Gondoltam elmegyek ebédelni és addig ráírok Jiminre.JJKbun27: Szia, hogy vagy?
PrkJM: voltam már jobban, te?
JJKbun27: Van valami baj? Én jól köszi.
Közben rendelek magamnak egy levest és nézelődök egy kicsit.
PrkJM: Nem nincsen. Amúgy hány éves vagy?
Na erre mit mondjak? Nem mondhatom el, hogy huszonöt vagyok le is tiltana.
JJKbun27: Nemrég lettem 19, te?
PrkJM: tizenhét vagyok még, és hogy hívnak?
JJKbun27: Jaeyong vagyok, te? - A nevem titokban tartása is fontos egyelőre.
PrkJM: Jimin
JJKbun27: Mesélj magadról Jimin :)
PrkJM: ezt a fejet ne használd xd nagyon para.
JJKbun27: Bocsi, szóval mesélj magadról.
PrkJM: még tanulok, táncolni szoktam ha úgy van időm, vagy pedig az exem nyafogását tűröm.
JJKbun27: Miért tűröd?
PrkJM: mi mást csinálhatnék?
JJKbun27: Sehogysem hagy békén?
PrkJM: nem, de hagyjuk, te mivel foglalkozol?
JJKbun27: Egy irodában dolgozom, semmi különös.
PrkJM:oh értem, viszont mennem kell szia Jaeyong
JJKbun27: Szia Jimin.
Megeszem a levesem, majd a szobámba érve ledőlök egy kicsit én is pihenni.
YOU ARE READING
Lost in you (Jikook FF) Befejezett
FanfictionJungkook egy bérgyilkos keze alá dolgozik *A tudat, hogy én lehetek a jövendőbeli gyilkosod, megijeszt. De ha nem lesz választás hidd el előbb ölöm meg magam, mint téged.* 2020.03.05.🏅2.#kookmin 2020.03.11. 🏅1.#jungkook 2020.04.18.🏅1.#kookmin @𝓓...